Beantwoord

MyProximus

  • 30 October 2017
  • 9 reacties
  • 311 Bekeken

weer al problemen met my proximus nu kan ik er ook al niet meer op via mijn pc de nieuwe app kan ik ook al niet douwloaden als je dan belt dan zeggen ze je dood leuk probeer het iedere week nog eens op nieuw om hem de douwloaden daar moet je het dan met doen he bende amateurs zijn het ik zal eens een mail sturen naar test aankoop eens zien wat ze daar zeggen
icon

Beste antwoord door M_016 30 October 2017, 22:15

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
kleine Welke foutmelding krijg je juist via pc? Wat de app betreft, kan je met de oude app nog wel je ding doen? De lancering van de nieuwe app gebeurt immers geleidelijk, zodat onze backend systemen de omschakeling vlot kunnen verwerken (ten laatste 6 november zou je de nieuwe app via update moeten hebben ontvangen).
Beste
Ik krijg een foutmelding dat proximus de pagina niet kan vinden dit is sints vandaag het geval
Je werkt toch met deze link? https://www.proximus.be/login

Kan je eventueel eens proberen met een andere browser? Er werden immers geen algemene problemen gemeld, en de site blijkt nog bereikbaar.
Beste
Ik krijg foutmelding kan dit verzoek momenteel nniet verwerken error 502
Hier hetzelfde probleem via chrome en firefox...
Ik geraak wel op de site kan ook,inloggen maar krijg dan de fout
Reputatie 7
Badge +4
Mij lukt het op dit ogenblik wel; waarschijnlijk een (tijdelijk) probleem op één of andere Px server
Misschien straks of morgen opnieuw proberen
https://support.microsoft.com/en-us/help/827920/you-receive-an-error-502-error-message--or-the-web-page-is-not-display
Beste
M 016 bedankt voor de inlichting bij mij lukt het nu ook
Zal inderdaad afhangen van op welke server je bedient wordt hier geen probleem ondervonden.
Die MyProximus heeft hier toch al voor wat forum posten gezorgd al je het mij vraagt een ook als je het me niet vraagt 😃

Reageer