Beantwoord

MyProximus

  • 3 april 2017
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Bij wachtwoord herstel instellingen van MY PROXIMUS loopt alles vlot tot dat je bij het alternatief e-mail adres komt daar geeft hij continue " please enter the valid email address " blijkbaar erkent hij de extensie vlaanderen niet . Eigen mening ik begrijp niet dat zo een groot bedrijf als PROXIMUS daar nog moeite mee heeft, en ik vraag mij ook af of ik de enige ben in België die een andere extensie heeft !!!
icon

Beste antwoord door NickyL 3 april 2017, 18:21

Dag Frederick,

Spijt ons dit te vernemen.

Kan jij mij alvast de klantgegevens bezorgen via een PB? Ik maak graag een escalatie aan naar onze IT dienst om deze te laten aanpassen. Je kan steeds een PB starten door te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kijk er alvast naar uit dit met je op te lossen!

Mvg, Nicky
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Frederick,

Spijt ons dit te vernemen.

Kan jij mij alvast de klantgegevens bezorgen via een PB? Ik maak graag een escalatie aan naar onze IT dienst om deze te laten aanpassen. Je kan steeds een PB starten door te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kijk er alvast naar uit dit met je op te lossen!

Mvg, Nicky

Reageer