My Proximus probleem

  • 23 August 2015
  • 13 reacties
  • 317 Bekeken

Heb 14/8 mijn factuur via mail gekregen en direct betaald. Rekeningnummer en mededeling kloppen. Na meer dan een week staat op de site en My Proximus dat ik nog steeds moet betalen terwijl ik eigenlijk al betaald heb. Wat moet ik nu doen? Help mij alstublieft?

13 reacties

Het vlugst wordt gereageerd via twitter maar het is nu zondag dus zal er misschien niet op gereageerd worden

Surf naar https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank

of eventueel via https://www.facebook.com/proximusBe" target="_blank













Anders kan je maandag eens de klantendienst bellen

op gratis nummer 0800 22 800






Klantendienst:

Maandag - Zaterdag: van 8 tot 22 u

Gsm verloren of gestolen? Bel ons en we blokkeren onmiddellijk uw kaart (24/7).



Nu kan je ook op 0800 22 800 bellen naar de technische dienst maar ik denk niet dat ze zo'n zaken zullen behandelen


Wil je de aandacht trekken naar je post hier, stuur dan een bericht ▬►http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blank


NB: Het beste is volgens mij gewoon de klantendienst/facturatiedienst 0800 22 800 bellen en die brengen dat zeker in orde.
Reputatie 6
Badge +2
Of eventueel in een Proximus center binnenspringen en natuurlijk niet vergeten uw betaalbewijzen mee te brengen, daar zullen ze wel op de computer zien of die rekening vereffend is.
Reputatie 7
Badge +6
Niks aan de hand dus, Sandra, ga gerust nog efkes een terraske doen, voor het onweer begint: zie je post: factuur betaald, maar..: het is normaal dat die aanpassing op MyProximus zolang duurt, enfin, normaal, kwestie van spreken dan. frons
Reputatie 5
Badge +2
ik betaal met domiciliëring en het duurt soms ook een week eer de betaling zichtbaar is in my proximus nadat het van mijn rekening is, dus het is normaal
En tegen dat de deurwaarder komt zelfs 4 weken, die is nog trager dan Proximus duivellach
Reputatie 7
Badge +6
Mijn betaling per domiciliëring gebeurt altijd trouw de 20ste en het duurt ook trouw tot de 1ste van de volgende maand tot dat op MyProximus aangepast wordt.


Ik kijk altijd even of het van mijn rekening is en, omdat er blijkbaar toch geen schot in komt op MyProximus, zeg ik nu, zoals een plotieman hier ooit tegen mij zei: Tirez votre plan alors, (Proximus).brutaal
Ik zeg dat hier nu wel om te lachen maar ik denk dat deze die het al voorgehad hebben toch iets minder lachen, gelukkig gebeurd dat niet veel en daarbij weet je ook nooit wat er achter dat verhaal achter steekt, enfin 't zal hier toch niet zo'n vaart lopen hé .


Trouwens voor problemen met facturatie heb ik altijd een correcte rechtzetting gehad, gewoon na een telefoontje met de facturatiedienst, dus zelf op dat gebied heb ik totaal geen klagen.
Reputatie 7
Badge +6
Oh, ik heb het al voorgehad en het is verre van prettig, ook al omdat je vreest dat ze alles gaan afsluiten. Maar aangezien Sandra alle bewijzen heeft dat ze betaald heeft, ligt het wss toch aan de traagheid van aanpassing van MyProximus, zoals regelmatig voorkomt. Als ze zekerheid wil, kan ze toch beter de facturatiedienst opbellen, gewapend met het medelingsnummer. Anders dan Elsa heb ik minder goede ervaringen met hen, hoewel ik altijd beleefd blijf (zij niet altijd).



Bedankt voor jullie reacties
Zonder dank, nog een aangename zondagavond verder


Mvg, Elsa
@ Sandra, is het ondertussen in orde gekomen!
Ja in orde
Fijn van dit te horen, en zo moet het ook hé ;-)

Reageer