Wat ik ook niet begrijp is dat je als je de My Proximus app installeert je verplicht bent om op 3G netwerk te gaan om je te identificeren, als ik met mijn tablet My Proximus app wil gebruiken kan ik niet omdat er geen 3G mogelijk is op deze Tablet , waarom kan dat nu echt niet via wifi om je te identificeren !
En men moet zelfs 1 keer in de maand een verbinding maken met het 3G/4G netwerk om uw verbruik te raadplegen en als je een iPad hebt die enkel op WIFI kan dan heb je inderdaad een probleem en dan zit er niks anders op om je in te loggen op je My Proximus account (de vroegere e-services).
Wat ik ook zo stom vind is dat men enkel het mobiel verbruik kan raadplegen en niet het vast internet verbruik want als men surft via zijn/haar eigen WIFI netwerk of via WIFI hotspot (de vroegere Belgacom Fon) gaat dat tenslotte van het vast datavolume af.
Als ik nu mijn verbruik van mijn vast internet wil raadplegen moet ik daarvoor een web brouwser (Google Chrome, Safari, ...enz) openen en via de website van Proximus inloggen op My Proximus account (de vroegere e-services).
Het zou nochtans een goede zaak zijn moest Proximus die mogelijkheid zou inbouwen in die My Proximus app (de vroegere Hello app).
Ik vind het jammer dat my proximus niet te gebruiken en te downloaden is op smartphone android versie2.3.5 en ik het dus moet stellen met oude hello app en dus met minder informatie....
A
Anonymous
November 7, 2014
Beste, onze excuses voor het ongemak.
U kunt ook altijd uw MyProximus raadplegen via onze website. Daar heeft u wel alle details.
Mvg Samantha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.