My Proximus app (vroeger Hello app) / My Proximus (vroeger "e-services")

  • 13 October 2014
  • 15 reacties
  • 563 Bekeken

Hello app update naar My Proximus opent niet en crasht !

15 reacties

Antwoord van 'Onze medewerkers'


Pro⌘imus is hiervan reeds op de hoogte.

Dit wordt z.s.m. opgelost.
Hier niet hoor Elsa.
Dan hebben ze dit al heel snel opgelost deze keer
Ik kan zelfs mijn bedrag al zien dat ik moet betalen.Het is nu nog maar een 100€ omdat MS en vele paketten verdwenen zijn.Vroeger veel duurder.
Wat ik ook niet begrijp is dat je als je de My Proximus app installeert je verplicht bent om op 3G netwerk te gaan om je te identificeren, als ik met mijn tablet My Proximus app wil gebruiken kan ik niet omdat er geen 3G mogelijk is op deze Tablet , waarom kan dat nu echt niet via wifi om je te identificeren !
Reputatie 6
Badge +2
En men moet zelfs 1 keer in de maand een verbinding maken met het 3G/4G netwerk om uw verbruik te raadplegen en als je een iPad hebt die enkel op WIFI kan dan heb je inderdaad een probleem en dan zit er niks anders op om je in te loggen op je My Proximus account (de vroegere e-services).
Reputatie 6
Badge +2
Wat ik ook zo stom vind is dat men enkel het mobiel verbruik kan raadplegen en niet het vast internet verbruik want als men surft via zijn/haar eigen WIFI netwerk of via WIFI hotspot (de vroegere Belgacom Fon) gaat dat tenslotte van het vast datavolume af.


Als ik nu mijn verbruik van mijn vast internet wil raadplegen moet ik daarvoor een web brouwser (Google Chrome, Safari, ...enz) openen en via de website van Proximus inloggen op My Proximus account (de vroegere e-services).


Het zou nochtans een goede zaak zijn moest Proximus die mogelijkheid zou inbouwen in die My Proximus app (de vroegere Hello app).
Inderdaad er kan nog veel verbeterd en aan gesleuteld worden, maar hoelang gaan we daar weer moeten op wachten voor het zo ver is !
Wat ik mij nog afvaag is, als je dan de My Proximus app installeert op een Tablet (zonder 3G/4G) mogelijkheid ,

maar via een smartphone met tethering werkt of via MIFI werkt over 3G/4G , of je u dan kunt identificeren om de app te activeren ?
Ik vind het jammer dat my proximus niet te gebruiken en te downloaden is op smartphone android versie2.3.5 en ik het dus moet stellen met oude hello app en dus met minder informatie....
Beste, onze excuses voor het ongemak.
U kunt ook altijd uw MyProximus raadplegen via onze website. Daar heeft u wel alle details.
Mvg Samantha
Frans, al het een troost kan zijn voor de Iphone6 is het ook nog niet opgelost
Dat kan zeker, alleen zou de app veel eenvoud iger zijn...krijg de indruk dat vooral wordt ingezet op het verkopen van nieuwe toestellen...jammer !
Ik vind dat Proximus veel mensen die nog een oude Android of OIS-versie heeft in de kou laat staan. Is de Hello-app nog ergens te downloaden?
Zou die dan ook nog deftig werken ??

Reageer