Beantwoord

My Proximus

  • 1 February 2017
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

Hallo,

Kan iemand mij helpen?

Ik kan inloggen op my Proximus account maar als ik inlog en ik ga kijken ik zie niks van producten.
Ik heb enkel internet maar dat zie ik niet verschijnen. Kan iemand daar misschien naar kijken? Want ik wil eigenlijk een factuur betalen maar ja als ik niks kan zien dan is dat wel moeilijk.

Dank u wel
icon

Beste antwoord door tina.b 1 February 2017, 16:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
kan je eens checken via deze link of je account volledig is ?

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

als het nog niet lukt, maken we een dossier voor de collega's van MyProximus voor assistentie

groetjes

Tina
Hallo,

Ja ik heb nagezien en alles is juist.
Ik heb het geprobeerd hoe dat het daar in stond maar niks.
Ik heb nog altijd niks als mijn producten of zo ik heb helemaal niks.

Dank u
Paula
Reputatie 7
Badge +3
Dag Paula,

Stuur je via een privébericht even je logingegevens door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
wat is er aan de gang kan men zo moeilijk op my proximus gaan niet anders problemen
best eens de browser cookies en historie eens verwijderen
CTRL+SHIFT+DEL
Reputatie 7
Badge +3
Hallo fernand_03,

Er is een dossier 29347359 hiervoor aangemaakt.

Na het onderzoek zal de dossierbeheerder zelf terug contact met u opnemen.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Reageer