My app niet up-to-date

  • 15 December 2016
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Mag ik jullie op wijzen dat jullie nog steeds niet op yo date zijn met de app ivm met de tuttimus service

Nog steeds vermelding van max 2gb en niet de 5gb waar voor ik nu betaal

En geen schijding van de gratise app. Vlede maand al probs met factuur gehad ik hoop nu weeral niet. Ik heb jullie al ettelke keren op gewezen voa tel/winkel en nu hier.

Heb ook gosten een waarschuwing sms gekregen van mijn verbruik 1.6gb maar il heb 5gb dus waarom zo vroeg fie waarschuwing?

Als jullie een nieuwe dienst of service in leven willen roepen test het dan eerst deftig uit voor je het verkoopt. Jullie zijn de duurste in het land maar jullie zen op bepaalde vlakken toch ergens blijven steken kwa service. Ik hoop dat via deze forum beter zicht krijgen op de klachten en ook er uit leren.

Mvg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Quantiteit kan de kwaliteit aantasten. Dit is nu het geval bij PX. Hoop dat ze het vlug kunnen oplossen. Maar ben er bang voor. Je kunt met nieuwe formules komen maar als de PX medewerkers niet goed ingelicht zijn heb je een probleem.
Ale lap 5gb per maand en is op na 2gb
Reputatie 7
Badge +3
Dag Azazel,

Ik heb je post toegevoegd aan lopend dossier40167911. Je wordt door een dossierbeheerder op de hoogte gehouden.

Groetjes,

Antonella

Reageer