Beantwoord

Mutatie één Proximus abonnement uit een Pack komt maar niet in orde :-(

  • 20 October 2016
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Onze dochter is sinds afgelopen zomer verhuist; én heeft samen met haar samenwonende partner een abonnement voor internet + TV + vaste lijn + 2 GSM's afgesloten. Daarom is sinds geruime tijd (paar maanden dus) gevraagd aan Proximus haar nummer én abonnement te verhuizen uit ons Pack (internet + 3 GSM's); zijnde van de ouders. Maanden aan stuk loopt dit nu al zonder resultaat....Tot ik nu de afrekening van oktober / Factuur 12-10-2016 te zien krijg....Haar Pack is herrekend van 01/10 tot 09/10 als volgt:
Proximus Smart+ 15 0474 22 01 33 1 okt - 09 okt 15,00 4,35
Proximus-voordeel in Pack 0474 22 01 33 1 okt - 09 okt -1,45

En daarboven op wordt volgende extra gerekend:
Proximus Smart+ 15 0474 22 01 33 10 okt - 31 okt 15,00 10,65

Maw. wij als ouders betalen nu nog meer dan voorheen...

Ik heb geen zin om terug een uur aan de lijn te hangen om probleem uit te klaren. 't Is nochtans eenvoudig...Pack van dochter gewoon d'r uit bij ons en d'r in bij haar.

Graag spoedig een oplossing aub!
icon

Beste antwoord door HeidiE 2 January 2017, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Henk_08

Alvast de excuses hiervoor.

Ik heb een dossier (28582963) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles onderzoeken en je contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
We zijn intussen al een 2 maanden verder in deze historie én 't gaat van kwaad naar erger....Dochter haar GSM nummer staat nu geregistreerd op 2 verschillende abonnementen / klantnummers; en ze betaald 15 EUR abonnement + extra alle gesprekken + SMS'en + internetconnecties..Chapeau goe bezig !
Op zich wordt na een klacht wel alles gecrediteerd de volgende maand, maar snap het toch niet...Probleem is inmiddels dik 6 maanden lopende.
Voor mij is boodschap duidelijk geweest, ik heb alvast m'n eigen GSM nr. in opzeg geplaatst....Wordt vervolgd komende weken. Rest zal volgen de komende weken ifv. lopende acties bij andere operatoren. Jammer maar het zij zo.
Heb deze week nogmaals gebeld met Proximus, alles in 't lang en breed uitgelegd aan de hand van beide klantnr. facturen en zou voorgoed opgelost zijn nu...moet bekennen net gekeken, creditnota is OK...jawel, maar de boodschap dat er op 2 klantnummers zelfde GSM nr. staat is nog steeds niet doorgekomen!
Happy Newyear 😞
Reputatie 7
Badge +3
Dag Henk_08,

Ik heropen dossier 28582963 en vraag om je opnieuw te contacteren!

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

HeidiE

Reageer