Skip to main content

mtv generation 15 opzeggen

• October 9, 2012
  • 0 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo,

Laatst kocht ik een nieuwe GSM in the phonehouse. Ik was mobile vikings klant maar de verkoper praatte me om en zei dat mtv generation 15 meer iets voor mij zou zijn, ook al omdat proximus betere ontvangst heeft (wat ook wel is). Ik kocht de gsm in september en de verkoper zei dat de SIM kaart voor proximus pas in oktober werd geactiveerd omdat mobile vikings nog tot 06 oktober liep. Mtv generation 15 zou aan een promo zijn van 10€ gedurende 20 maanden en 100 MB interent ipv 50. Blijkt nu dat die promo enkel in september was en omdat de kaart in oktober is geactiveerd, loop ik de promo mis. Dus is me iets aangepraat, wat niet waargemaakt kan worden. Ik heb dan belgacom gebeld en zei zeggen dat ze er niks aan kunnen veranderen omdat de SIM in oktober is geactiveerd. Dus maar een mail naar the phonehouse gedaan, dat ze het maar moeten rechtzetten, maar voorlopig nog niks gehoord. Als zij het niet kunnen rechtzetten is het dan mogelijk om MTV generation 15 toch op te zeggen? En hoe moet dat dan? Regelt de nieuwe provider dat dan of moet je dat als klant zelf doen?

gr
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.