Beste
Wij zijn sedert 14/04/14 klant bij Belgacom en zijn tot nu toe uiterst ontevreden. Bij de bestelling bij de consulent hadden wij gevraagd om de Movies & Series Pass er bij te nemen. Bij de installatie ontbrak dit volgens de technieker. Geen probleem zei hij.. je moet gewoon eens bellen naar Belgacom..
Dus maandag gebeld en ze gingen dit in orde doen. Duidelijk vermeld om de Movies & Series pass te activeren. Dinsdag niets te zien.. Op e-services wel ineens Belgacom 11+ geactiveerd.. Heb dit dan online gedeactiveerd en nogmaals gebeld. De belofte gekregen dat dit woensdag zeker in orde ging zijn.. Niets.. Woendsdag gebeld.. Donderdag weer niets.. Donderdag gebeld.. Vrijdag terug niets.. Gisteren gebeld. Dit ging binnen enkele uren ZEKER geactiveerd staan. Terug niets!! Ben het echt kotsbeu. Nooit zulke problemen gehad bij Telenet..
Is er een manier om dit online zelf aan te vragen i.p.v. aan de onbekwame telefonistes..? Op e-services vind ik dit niet terug..
Alvast bedankt..
Mvg
Kevin
Bladzijde 1 / 1
maar dan ben je wel een halve dag bezig
Wees blij , dan dat is toch een goedkope bezigheid
Beste lion,
De uitleg van Elsa is correct.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De uitleg van Elsa is correct.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Als u mij uw lijnnummer / klantnummer via privé bericht kunt doorgeven, kijk ik het graag na. Eva
Belgacom11, Belgacom11+ en All Foot worden maandelijks aangerekend en niet pro rata verrekend. Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.