Movies en series pas tussen nieuwe films staan 6 films die niet gratis zijn en betaald dienen de...

  • 23 January 2015
  • 18 reacties
  • 387 Bekeken

Wij hebben movies en series pas tussen de nieuwe films staan er veel gratis maar een 6 a 8 tal films zijn niet gratis we hebben op de film geklikt en er verschijnt een vensten om de pincode te geven.


Tussen nieuw deze week volgende titels zijn niet gratis


Entre Le Murs


Fireworks Wednesday


Louise Wimmer


Le Silence de Lona


The Sweet hereafter



18 reacties

Ik heb nu die pass niet meer,maar dit is normaal iets dat niet kan.Je kan vooral eerst de medewerkers verwittigen over dit probleem in een privé bericht.Als je geluk hebt hoor je daar vandaag nog iets van,en anders moet je dit rechtstreeks aan de klantendienst melden.
Klantendienst: 0800 22 800

Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22 u

Zaterdag: van 8 tot 22 u


of


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Nog iets deze middag is er een film gespeelt rond 15 uur 12 years a slave deze film vind ik nergens terug in de op aanvraag.

Zelfs tussen a tot z staan die er niet bij.


Wie movies en series pas heeft kan toch alle films terug opvragen ?


Kan de klantendienst of medewerkers je daarop geen bevestigend antwoord geven dan, en je verder helpen.





Met de Movies & Series Pass krijgt u voor een vast bedrag per maand onbeperkt toegang tot een steeds veranderend aanbod aan topfilms en series. Een aanbod voor de hele familie, met elke dag een nieuwe film of aflevering van een serie!



  • surf naar ▬►​http://sphinx.skynet.be/tv-overal/video-op-aanvraag/26-0/movies-series-pass/movies-series-pass" target="_blank
    [/list]
Die films in die MS Pass kan je normaal via je rode knop zien dacht ik.Denk er wel aan dat je niet alle films van Proximus kan zien.De films in de cinefiel PASS en in de gewone on demand bibliotheek kan je daar ook niet zien.Als dit probleem zich heeft voorgedaan,kunnen er twee oorzaken zijn;Ofwel kan het zijn dat deze films door omstandigheden vergeten zijn op die lijst te zetten,of anders horen deze films toe tot een andere lijst.Maar als ik van jou was zou ik toch contact maken met de medewerkers of klantendienst.
Beste alain-a.5205,
De Proximus catalogus en de Movies&Series Pass zijn verschillend.
Soms zijn er bepaalde films beschikbaar via de catalogus maar niet op Movies&Series Pass en omgekeerd.
Bepaalde films zijn ook maar tijdelijk beschikbaar.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Maar er zitten betaalde films in de cataloog van de movies en series pas. Morgen voormiddag komt er iemand langs ze spreken van een andere decorder maar de decorder geeft juist dezelfde meldingen in de andere plaats want we hebben 2decorders. Ga maar eens naar movies en series pas en klik dan op festival films en probeer de eerste film maar eens te openen komt er gewoon op geef uw pincode in.
Naar de filmzender 197 gegaan dan op de rode knop verschijnt er een menu waarin de films gerangschkt staan festivalfilms 1ste film is al voor te betalen en niet gratis staat ook ene film tussen full metal jacket ook betalen en toch staan die in de menu movies en series pas. Ze spreken hier al om het abonnement stop te zetten want dit is niet leuk.
en de film 12 years a slave die draaien ze regelmatig op de zender is is nergens niet terug te vinden.
Er is een technieker hier geweest en die zegde dat hij er ook niets kon aan doen ik heb gisterenavond gekeken en de betalende films zijn tussen de nieuwe verwijderd. Toch zitten er nog enkele tussen onder het knopje festivalfilms zoals Full Metal Jacket en nog een paar en ook nog in andere rubrieken binnen movies en series pas misschien toch daar ook eens tussen kijken en verwijderen.
alain,je bent toch zeker dat je geabonneerd bent op die PASS?Ik ga het nu niet proberen,maar het ken zijn dat iedereen die films kan zien,enkel als je de PASS hebt zie je ze gratis,en als je er geen hebt moet je de film betalen;Ik weet dit ook niet meer,bij mij is het ook al een tijd geleden toen ik die PASS had.
Ja wij hebben movies en series pas de film full metal jacket is ook verdwenen tussen festivalfilms want die was ook betalend alle films zijn er zo goed als uit maar tussen festival film staat nog steeds een betalende de rest is allemaal gratis.


http://www.mupload.nl/img/sueluuwmcn7.jpg
Kijk maar heb er een foto van gemaakt festivalfilms rubriek


http://www.mupload.nl/img/sueluuwmcn7.jpg

Nu gaan we naar de Dark Knight en kijk eens deze is niet gratis.






Onder The Dark Knight staat Ghost Writer en die is dan weer wel gratis.



Daar is waarschijnlijk bij proximus zoals ik al zij iets mis gelopen.Die films mochten daar dus niet staan;Bij telenet is dit min of meer het zelfde geval,daar heb je een grote ondemand of zeg tv-theek.En daar heb je ook alles doorheen staan betalende en niet betalende.Zo zijn de films van play en play more gratis maar toch moet je op passen of je hebt een betalende beet.Al goed moet je eerst je 4 cijferige code geven en bevistigen.Dus daartegen zal je het wel doorhebben dat je verkeert zit of anders ben je al ver weg.knipoog

Reageer