MotorsTV weer in het Frans

  • 6 November 2010
  • 17 reacties
  • 5108 Bekeken

Na hier vorig jaar al eens over geklaagd te hebben, heeft Belgacom het ons weer gelapt. SInds deze week is Motorstv weer de franstalige versie. Kan hier zo snel mogelijk terug iets aan gedaan worden want het is gewoon afschuwelijk. Geef ons de Nederlandse versie terug of beter nog de originele Engelse.

17 reacties

Reputatie 1
Ik ben ook een grote fan van Motors TV en het is zeer irritant te moeten luisteren naar de Franse commentaar.

Oproep aan Belgacom : kan hier zo vlug mogelijk iets aan gedaan worden a.u.b. ?
Geachte,

Aangezien Belgacom de Nederlandstaligen als stront blijft behandelen, gelieve ook zelf actie te ondernemen.
Graag vraag ik jullie om te doen zoals ik, en 2.5€ minder betalen hierdoor. Motors TV behoord tot het NL pakket , en er zijn al nauwelijks NL kanalen in het NL pakket. Omdat ze dit plotseling EENZIJDIG veranderen, en zoals gewoonlijk zonder bericht naar de klanten, heb je dit recht. (straks zullen ze zeggen dat dit komt door capaciteits problemen...)

als je uw factuur krijgt, gelieve naar E-services te gaan en uw factuur te openen. Daar kan je op 'klacht aanmaken' voor deze factuur, en dan 2.5€ betwisten (per maand).

Belgacom luistert nooit naar de Vlamingen, ze zijn enkel goed om te betalen. Nu, betaal minder, en dan zullen ze wel luisteren.
En het is weer van dat. Doe er iets aan, of gebruik anders kanaal 83 voor franstalige motorstv die is toch leeg nu.
Belgacom, het meest racistische bedrijf van België
Reputatie 1
Ja, heb het ook ondervonden, het heeft 2 maanden goed gegaan en nu krijgen we weer Motors TV in het Frans.

Heb deze keer naar technische dienst (0800 22 700) gebeld. Daar kreeg ik een vriendelijke man aan de lijn die eens rondgevraagd heeft. Hij kreeg het volgend antwoord : "Dit is normaal, er wordt gewisseld tussen de verschillende talen".
Dit is toch wel een heel raar ontwoord.

Het is ook heel raar dat hier heel weinig reactie op komt van Eva, heb in november vorig jaar een prive mail gestuurd naar Eva om dit probleem aan te kaarten. Maar er komt geen antwoord.

1. Kan niet geloven dat dit normaal is, als men wisselt tussen de 2 landstalen, doe je dit om beurt evenveel en niet 2 maanden Nederlands en dan weer 2 weken Frans.

2. Als dit dan toch normaal is, had ik wel graag een ATWOORD gekregen van Eva, ben namelijk graag goed geïnformeerd !

@ https:///people/938734cbd6 : heeft volgens mij niets te maken met racisme, maar meer met onkunde en de koppigheid om toe te geven dat er een probleem is.
RenaatS2000.. met de franse zenders zou het geen waar zijn en zou belgacom dit ONMIDDELLIJ corigeren.
Als Nederlandstalige zal je maanden mogen wachten op antwoord.
<quote="tommos">
Belgacom, het meest racistische bedrijf van België
</quote>

Racistisch? Nooit geweten dat Walen van een ander ras zijn dan Vlamingen.

U denkt daar blijkbaar anders over, maar dat weten we ondertussen al. Ik zal hier maar geen conclusies uit halen.
Reputatie 1
Maar ondertussen blijft Motors TV gewoon in het Frans.

En na meer dan 2 maanden is er nog altijd NIEMAND VAN BELGACOM DIE OP DIT ONDERWERP REAGEERT !!!!!!

WAAROM DIENT DIT FORUM EIGENLIJK ALS ER TOCH NIEMAND VAN BELGACOM REAGEERT !!!!!!!!!

wouter1984, dit is toch nogthans de redenering van Belgacom, waar Nederlandstaligen als stuk vuil behandelt worden.
Deze topic, en vele andere bewijzen dit.

Is er ooit 1 franstalig kanaal plotseling in het Nederlands verschenen? Denk het niet.
De NL 'bouquets' bestaan voornamelijk uit NIET NL zenders? Zouden ze dit ooit bij FR 'bouquets' proberen? Denk het niet.
Zouden ze durven proberen om in Wallonië/Brussel MEER NL zenders te geven dan FR zenders (zoals er meer FR zenders zijn dan NL zenders in Vlaanderen)? Denk het niet.
Of beter nog..zouden ze durven om 1 NL kanaal toe te voegen in basis pakket?....

Het is BEWEZEN dat Belgacom een duidelijk onderscheid maakt tussen franstalige en nederlandstalige klanten, en deze laatste zijn enkel goed om te betalen.
Renaat, ze zullen ook niet antwoorden hoor.
En als ze antwoorden, zal het zijn van 'we geven het door aan de Belgacom TV dienst', en dan zal je er jaren niks van horen.
Blijkbaar moet ik nu weer klagen voor weeral hetzelfde probleem. Doe er alsjeblieft is iets aan belgacom, geef ons nederlandstalige motors op kanaal 80 en gebruik het irritante kanaal 84 (war we niks aan hebben) voor de franstalige motorstv
Reputatie 1
Ja, inderdaad het is weer zover. Een paar keer per jaar gedurende een paar weken worden we verplicht naar de Franse versie van MotorsTV te kijken in Vlaanderen.

Het licht dus niet aan MotorsTV zelf, want op het zelfde moment zenden ze op telenet wel de Nederlandstalige versie uit. Het licht dus aan Belgacom, alleen weten ze na een paar jaar nog altijd niet dat er een probleem is.

Heb hier al voor naar de technische dienst gebeld, heb hier al een officiele klacht ingediend, maar bij Belgacom willen ze zelfs niet begrijpen dat er een probleem is. Iedereen die ik aan de lijn gehad heb weet zelfs nauwelijks het bestaan van MotorsTV.

Ik snap al helemaal niet waar plots die Franstalige versie vandaan komt, want onze Waalse autosport vrienden kunnen zelfs geen MotorsTV ontvangen.

Dus misschien hier iemand op het forum (Eva, muisje,....) die hier een zinnige verklaring en een antwoord op heeft ?
Reputatie 1
Daar gaan we weer, Motors TV weer in het Frans. Probleem is nog altijd hetzelfde als 5 maanden geleden (zie hierboven) !

Kan dit probleem ALSTUBLIEFT nog eens opgelost worden ?

Waarom komt dit probleem elke keer weer om de 5-6 maanden terug ?

EN WAAROM ANTWOORD HIER NOOIT IEMAND VAN BELGACOM OP ?


Dank bij voorbaat !


Ik heb toen zelfs geen antwoord gekregen



straf


mvg


4 dagen geleden een prive bericht gestuurd naar Eva, maar nog geen antwoord gekregen, al was het maar een simpele 'ik zal zien wat ik kan doen', nee gewoon al 2 jaar het probleem NEGEREN !



dank voor uw feedback, dat ben ik van Eva niet gewoon... simpelweg een vraag negeren, klant heeft recht op informatie. hier stelt Eva me toch teleur (ofwel geraakt ze ook niet meerr op forum tgv de traagheid)


ik wens je veel met succes met evt een andere operator


mvg


of wat had je nu anders verwacht dat ze ging zeggen !!!



als ik het goed begrepen heb heeft ze niets geantwoord, dus ik kan wel begrijpen dat een klant dan zegt na 2 jaar ik ga elders wel eens kijken... probleem is idd nooit erngstig genomen, dan is het aan de klant om zijn conclusies te trekken


mvg


Als ik het goed begrepen heb heeft ze wel geantwoord maar geen oplossing !







dit staat er :


4 dagen geleden een prive bericht gestuurd naar Eva, maar nog geen antwoord gekregen, al was het maar een simpele 'ik zal zien wat ik kan doen', nee gewoon al 2 jaar het probleem NEGEREN !


of het nu aan Eva of iemand anders ligt dat het al 2 jaar aansleept is natuurlijk niet belangrijk....


mvg

Reageer