Beantwoord

Moeilijkheden met lezen witte letters na nieuwe update

  • 16 March 2016
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Sinds gisteren is onze decoder geupdate.
Geen fijne ervaring, want de witte letters op de donkerblauwe achtergrond voor alle menu-items zijn heel moeilijk leesbaar. (Letters dansen op het scherm).
Bovendien is dit (witte letters op een donkere achtergrond) een trigger voor migraine 😞.
Dus willen wij graag terug naar de situatie van voor de update (daar waren wij prima content mee)
Weet iemand of je de update ongedaan kan maken?
Ik heb een mailtje gestuurd naar de proximus klantendienst, maar nog geen antwoord ontvangen.
icon

Beste antwoord door ThomasP 16 March 2016, 16:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Het is niet mogelijk om updates ongedaan te maken en terug te gaan naar een vorige versie.

We zijn we continue bezig de software op de decoder te verbeteren & verder te optimaliseren.
Dank je voor het antwoord. Zal er aan de combinatie witte letters op donkere achergrond iets veranderen bij de verbetering en optimalisatie?
Reputatie 7
Badge +6
Moeilijk te zeggen. Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. De layout & design zullen hoogstwaarschijnlijk ongewijzigd blijven. Dit is natuurlijk ook persoonlijke keuze. Zoals men in het Frans zou zeggen: Des goûts et des couleurs, on ne discute pas.

Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld de witte letters op de donkere achtergrond zelfs mooi.
Smaken verschillen, dat begrijp ik. En ik vind het ook wel mooi.
Maar ze triggeren wel degelijk migraine-aanvallen (heb zelfde probleem voorgehad met samsung mini gsm, gelukkig bestaan daar vele app's om dit te omzeilen, zelfs mijn belapp is nu witte achtergrond met zwarte letters oef)
Als dit blijft, dan blijft er voor ons geen andere oplossing dan uit te kijken naar een andere provider? .. Jammer want wij waren tot nu toe tevreden proximus klanten.
Dit forum is ook witte achtergrond met donkere letters ..

Dus kan ik alleen maar hopen op andere klanten die dit probleem ook ervaren en signaleren. (google maar eens op witte letters op donkere achtergrond, dan zul je inderdaad vinden dat dit een probleem is voor migraine-lijders, epilepsie-patienten, mensen met ziekte van menière ...)
Het zou natuurlijk een mooie oplossing zijn moest je dit zelf kunnen veranderen en instellen zoals je zelf wilt.
Reputatie 1
Badge
Dank je voor het antwoord. Zal er aan de combinatie witte letters op donkere achergrond iets veranderen bij de verbetering en optimalisatie?

er kan beter een combinatie gemaakt worden voor achtergrond en letters zodat de klant zelf kan kiezen. B.v een drietal voorbeelden.

Reageer