Beste,
Is er geen makkelijkere manier om in contact te komen met Proximus nadat ik als klant een klacht ervaar?? Momenteel kom ik enkel op FAQ pagina's uit of contactname via telefoon. Vroeger was er mogelijkheid om elektronisch (mail) een probleem/klacht te versturen. Nu is het zoeken geblazen en wordt men van her naar der gestuurd. Graag hier verduidelijking.
Ook heb ik recent de TV app gedownload op Smartphone, maar deze geeft aan dat deze applicatie geactiveerd moet worden in het MYProximus menu, helaas lukt dit niet wegens omstandigheden die mij niet duidelijk zijn. Enige oplossing hiervoor.
Bladzijde 1 / 1
je kan ook een privébericht sturen ipv een mail
een privébericht sturen aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden
Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
een privébericht sturen aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden
Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.