Modem stuk, modem betalen
Op donderdagavond 6 juli uitval van proximus tv. Na contact met klantendienst een reset van de modem moeten doen. Probleem niet opgelost. Na reset zelfs geen internet meer. Opnieuw contact met klantendienst, de poort achteraan de modem moest vanop afstand geforceerd worden, dit zou ongeveer 30 minuten duren om dit in orde te krijgen. Helaas ook na dit probleem niet opgelost. Klantendienst beloofd tot 2 maal toe terug op te bellen ter controle. Gebeurde niet. Zelf terug contact opgenomen met klantendienst, ondertussen al 21.45 uur. Niemand nam nog op op.Vrijdagochtend na verschillende pogingen om klantendienst te contacteren via een omweg uiteindelijk toch gelukt werd door meting op afstand ontdekt dat onze modem zijn geest had gegeven. Ik kreeg 2 oplossingen voorgesteld. Een technieker binnen laten komen om de modem te vervangen met mogelijke kostprijs van € 85 of modem via Kiala laten verzenden met gevolg dat de tot dinsdag 11 juli zonder tv en internet zouden zitten. Door een aantal beslissingen die genomen werden in het nadeel van de klant ben je verplicht te kiezen tussen de pest en cholera. Modem afhalen in de winkel is niet meer mogelijk. Vandaag mijn factuur ontvangen en interventie werd aangerekend. Contact opgenomen met facturatiedienst maar bedrag kan niet gecrediteerd(lees wil men niet) worden. Waar is uw recht als klant, als ik morgen ergens een auto lease en deze gaat stuk, wordt auto gratis hersteld. Dit hoort ook zo te zijn wanneer je modem of decoder stuk gaat te zijn. Hier kan je als klant niks aan doen. Maar proximus straft op deze manier zijn klanten. Ik heb ondertussen mijn gsm abonnement al terug gebracht naar een lager tarief. Mogelijk neem ik nog beslissingen in het nadeel van proximus. 😡 😡 😡 😡
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.