Ik las hier net in een andere draad dat het mogelijk is de bbox ook te kopen ipv. huren als je BGC-klant bent.
Zijn er naast die Sagem ook nog andere keuzes, zoja dewelke?
Commerciële klanten van Belgacom hebben die keuze immers al.
Ter info:Ik heb een BelgacomTV & internet abonnement
Bladzijde 1 / 1
Kijk mss hier eens => https:///posts/5afb76fac3
Nadeel van zo'n Fritzbox is natuurlijk dat Belgacom mits een update kan voorzien dat ie niet meer werkt, wat met een bridged bbox of Belgacom gesantioneerd alternatief minder waarschijnlijk is, en das dan € 221 in de vuilbak.
Beste DR. Jones,
Om te garanderen dat al onze diensten kunnen werken bij uw thuis is het aangeraden om een Belgacom modem te gebruiken. In uw geval dan een B-box(2).
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Om te garanderen dat al onze diensten kunnen werken bij uw thuis is het aangeraden om een Belgacom modem te gebruiken. In uw geval dan een B-box(2).
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Zo non-antwoord is verantwoord echt de meerwaarde van het duurdere Belgacom-abonnement, ten opzichte van het identieke goedkopere Scarlet abonnement. Snellere non-service.
Ik zal het dan maar interpreteren als: u als privéklant kan geen alternatief voor de Sagembrol kopen.
Eens kijken of toch geen geld kan ophoesten voor een Fritz.
Ik zal het dan maar interpreteren als: u als privéklant kan geen alternatief voor de Sagembrol kopen.
Eens kijken of toch geen geld kan ophoesten voor een Fritz.
Afgezien van het feit dat de FB 7390 is ook goedkoper te krijgen, kan ik me niet voorstellen dat BC via update de functie van de FB verstoort, alleen om het gebruik van de BBox2 door de BC-klanten te garanderen. BC zou zeer slecht advisert zijn - het zou ook slecht zijn voor het imago. Bovendien zou AVM reageren met aanpassingen - er zijn al te veel FB-gebruikers, hoe de meerwaarde van de FB hebben erkend.
Nee - dat mag geen reden zijn om niet over een alternatief voor de BBox 2 te overwegen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.