Vraag

Mobilus naar Mobilus Fullcontrol

  • 16 December 2017
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Ik heb 4 Mobilus-abo in een Tuttimus-pakket.
Nu probeer ik via alle mogelijke kanalen deze om te zetten naar Mobilus-Fullcontrol.

Via de 0800-lijn heb ik vandaag al 10 keer proberen binnen te geraken doch ofwel wordt ik gewoon eraf gegooid (verbindingsproblemen en andere blablabla) of ik geraak er gewoon niet in (er is een lange wachttijd, ... onze excuses daarvoor.)

Via de chat kreeg ik een url: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Maar daar kan ik dit ook niet wijzigen.
Het leuke van deze chat is dat ze enkel deze url geven en dan gewoon de chat afsluiten (Bedankt Goele voor het leuke gesprek -NIET DUS-)

Hopelijk kan iemand mij hier eens zeggen hoe ik mijn Mobilus kan wijzigen naar Mobilus Fullcontrol.

4 reacties

Ik denk dat het probleem mss is dat er niemand op die dienst zit de zaterdag en zondag die hiervoor moet zorgen ?
Je zou het via een privébericht ook kunnen vragen
of via > > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst
Maar of je dan vlugger zult bedient worden kan ik natuurlijk niet weten.

of via > > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst


Heb je deze functie al eens geprobeerd?
De problemen starten al bij het eerste scherm: "Ik ken mijn telefoonnummer" vs "ik ken mijn telefoonnummer niet".
Natuurlijk ken ik mijn telefoonnummer MAAR het gaat hem over 4 nr's.😕
Waarom kan de support zelf niet de vragen filteren want zelf bij een telefonisch contact (druk 1 voor ..., druk 2 voor...) zijn er altijd vragen waarbij je niet weet op welke toets (1,2,3,....) je moet drukken.
In ieder geval kwam ik nergens tegen: "je kan hier terecht om een Mobilus te wijzigen naar een Mobilus Fullcontrol"đŸ€”
je kan bv het vast telefoonnummer invoeren als je die hebt en dan in je verdere uitleg de 4 nummers opgeven waarvoor je full control wilt.
of bv op deze manier ook
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >"andere vraag" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Ik probeer maar zoveel mogelijk om je wat verder te helpen, maar aangezien ik zelf van Proximus niet ben kan ik niet veel meer !
Intussen contact verkregen via hun 0800-nummer.
Volgens de telefonist werd alles aangepast.
24 uur later zie ik nog steeds staan:
"Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld."


Met de kerstdagen in het vooruitzicht zal ik maar engelengeduld moeten hebben zeker.😇

Reageer