Vraag

Mobilus M naar Mobilus M full control

  • 26 December 2017
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties
Kan iemand me helpen mijn Mobilus M abbonoment om te zetten naar een Mobilus M Full Control? Heb al een PB gestuurd een maand geleden maar geen antwoord gehad..

5 reacties

Veel sterkte want bij mij is dit ook nog steeds niet opgelost: https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/mobilus-naar-mobilus-fullcontrol-42025
mss eens langs online mail formulier proberen om het aan te vragen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
@Martin
Werk jij eigenlijk voor proximus?
In iedere reacties verwijs je naar alle mogelijke "supports" van Proximus maar blijkbaar besef je niet dat deze supportdiensten heel moeilijk toegankelijk zijn.
1) De supportchat: Als deze toegankelijk is (want meestal kan je zelf niet klikken op het icoontje) dan wordt je meestal niet geholpen maar verwijzen ze naar ...
2) Het forum: Daar krijg je 99% zeker de verwijzing naar de support (jaja, meestal is dit dan door ene Martin)
3) Telefonisch contact: Mits voldoende geduld kan je daar wel eens binnen geraken en met een beetje geluk kan de dame of de heer aan de andere kant van de lijn jou helpen MAAR als er daar iets mis loopt dan kan je helemaal terug van 0 herbeginnen.
4) Contacteer de klantendienst: Dan krijg je een mailtje terug "no.reply" met daarin een nummer. "Thats it" want nergens kan je dit nummer invoeren en om de stand van zaken te weten mag je zelf terug mailen en/of bellen.
5) Contact in de winkel: In dit geval moet je een verplaatsing doen naar een proximusshop om daar dan vast te stellen dat er een 10-tal mensen in een wachtrij staan. Eens je aan de beurt ben krijg je dan te horen dat je "het probleem" gemakkelijk online kan oplossen via hun "support".

Mijn probleem is "klein" maar intussen wacht ik al meer dan een week op een oplossing.
Wat als ik dan eens een groot probleem zou hebben met de diensten van Proximus??????
Reputatie 7
Badge +4
Een probleem groot of klein vraagt een antwoord (en een oplossing) binnen een redelijke termijn... quo vadis Proximus?
Ondertussen wat is de beste oplossing... ik weet het niet (zelf zou ik eerst gratis bellen naar 0800 22800 en als alternatief naar een Px winkel in de buurt gaan)
@Martin
Werk jij eigenlijk voor proximus?
In iedere reacties verwijs je naar alle mogelijke "supports" van Proximus maar blijkbaar besef je niet dat deze supportdiensten heel moeilijk toegankelijk zijn.
1) De supportchat: Als deze toegankelijk is (want meestal kan je zelf niet klikken op het icoontje) dan wordt je meestal niet geholpen maar verwijzen ze naar ...
2) Het forum: Daar krijg je 99% zeker de verwijzing naar de support (jaja, meestal is dit dan door ene Martin)
3) Telefonisch contact: Mits voldoende geduld kan je daar wel eens binnen geraken en met een beetje geluk kan de dame of de heer aan de andere kant van de lijn jou helpen MAAR als er daar iets mis loopt dan kan je helemaal terug van 0 herbeginnen.
4) Contacteer de klantendienst: Dan krijg je een mailtje terug "no.reply" met daarin een nummer. "Thats it" want nergens kan je dit nummer invoeren en om de stand van zaken te weten mag je zelf terug mailen en/of bellen.
5) Contact in de winkel: In dit geval moet je een verplaatsing doen naar een proximusshop om daar dan vast te stellen dat er een 10-tal mensen in een wachtrij staan. Eens je aan de beurt ben krijg je dan te horen dat je "het probleem" gemakkelijk online kan oplossen via hun "support".

Mijn probleem is "klein" maar intussen wacht ik al meer dan een week op een oplossing.
Wat als ik dan eens een groot probleem zou hebben met de diensten van Proximus??????

Dat besef ik maar al te goed maar als er geen reactie komt van Prox, dan stel ik ter info, alle mogelijke paden voor die maar enigszins mogelijks tot een oplossing zou kunnen leiden, daarom dat ik af en toe ook erbij vermeld dat ik natuurlijk niet zeker weet of er vlugger een antwoord of een oplossing gaat komen, net als M_016 ook nog een bijkomede optie voorstelt enz..., en nee ik werk niet bij proximus want dan zou ik het zelf proberen zo goed mogelijk op te lossen of tot een goed einde te leiden 😉

Reageer