Skip to main content

Mobile vikings

Hallo iedereen,

Sinds ik werk heb ik een iets hoger budget voor telefonie en ben ik toch wel beu dat het netwerk zo regelmatig plat valt bij MV.
Kan ik overschakelen van MV naar Generation Connect?

Ik ben naar de website gegaan en doorgeklikt tot als ik moet invullen van welke provider ik kom, daar staan natuurlijk alleen de grote speler (base, mobistar,...) maar geen MV.

Nog een toffere vraag, kan ik overschakelen naar Generation Connect in een proximus winkel en direct een SIM kaart krijgen daar ipv te wachten op de post?

MVG,

Mateo
This topic has been closed for comments

7 reacties

• 0 reacties
  • 23 mei 2012
Beste Mateo,

U kan zeker via een verkooppunt een aanvraag laten doen om naar Generation connect om te schakel.Uit uw bericht versta ik dat u nu bij MV zit? Indien dit correct is dient u eerst een overdracht laten uit te voeren naar Proximus, ook dit kan u via het verkooppunt laten in orde brengen.

De snelste manier is dat u eerst de overdracht laat uitvoeren naar een Proximus pay & go kaart. Van zodra de overdracht in orde is kan u omgezet worden naar Generation connect en dit kan u via de klantendienst laten gebeuren.

Met vriendelijke groeten

Eva

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 130 reacties
  • 23 mei 2012
Het is allicht de nummeroverdracht (nummer behouden) die wat tijd vergt...

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 mei 2012
Tijd vergen bij de vorige overschakeling (Proximus> MV) duurde dat welgeteld een paar uur. De dag nadien had ik al mijn SIM en kon ik al beginnen. Als ik dit in een verkooppunt kan laten doen (van MV naar Proximus) dan kan dit hopelijk in het verkooppunt zelf? Verwacht ik toch.

En ik kan in dat verkooppunt niet naar Generation connect overstappen? Waarom alles zo moeilijk maken, dan kan ik evengoed gewoon 5eur minder betalen he..

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 24 mei 2012
gaat ook via de website hoor, rechtstreeks van MV naar GN... gewoon base netwerk selekteren

echter kan ik niet geranderen dat je een tijd zonder service gaat zitten... zit zo.... belgacom stuurt jou de sim & vraagt de migratie aan. kan zijn dat je al op het proximus netwerk zit en dat je de nieuwe sim nog niet ontvangen hebt. dus is het wel veiliger de aanvraag te doen in een belgacom center, maar blijkbaar kennen die GN niet en moet je een tussenstap maken via P&G...

heb hier al vaak aangekaart dat het systeem van een online aangevraagde migratie bij proximus niet goed werkt, op dit vlak kunnen ze nog leren van MV. migratie wordt daar maar in gang gezet op moment dat je smsje stuurt (dit doe je dus na ontvangst sim) : dus zit je nooit zonder service

mvg

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 603 reacties
  • 24 mei 2012
via de website is de beste oplossing, in begin faze werden sommige handelingen inderdaad in verkeerde volgorde uitgevoerd, dit zou nu niet meer gebeuren. Een Belgacom-center kan geen omvormingen naar GN uitvoeren omdat dit een internettoepassing is die enkel door de klant en of klantendienst Proximus kan gebruikt worden.

muisje

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 24 mei 2012
ahzo muisje, dat is interessant... hoe verloopt de migratie nu dan wel? moet je de bevesting van de simkaart op één of andere manier bevestigen? zo ja, hoe?

mvg

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 603 reacties
  • 25 mei 2012
bij de te ontvangen sim-card zit een document met de te volgen stappen lees activatie v/d kaart

muisje