Mobile internet op Laptop (MAC)

  • 5 January 2011
  • 4 reacties
  • 785 Bekeken

Beste mensen, Is er iemand die ervaring heeft met Mobile internet op laptop en dan meer specifiek met een MAC? Ik zou graag gebruik maken van de promo voor de USB modem maar bij de FAQ zie ik enkel installatie instructies voor de PC. Alvorens te bestellen had ik dus wel graag zeker geweten dat het bij een MAC ook plug en play werkt...

Alle commentaren en suggesties welkom ook over het algemeen gebruik in binnen- en buitenland van deze optie !! ;)

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Werkt hier op Mac OSX zonder problemen. Driver zit gewoon op de stick.

Voor buitenland kan je best een roamingoptie activeren... gaat je heel stuk schelen in je kosten 😉 Meestal enkel interessant binnen EU.
Bij mij werkt het probleemloos op Mac.

grts
Voor (heel) beperkt gebruik in de EU, ben je er nog iets mee.

Van zodra je iets intensiever in het buitenland wilt internetten, en al zeker buiten Europa, koop je best ter plaatse een pre-paid oplossing van een lokale provider, zal een heel pak schelen in de kosten (dit geldt trouwens ook voor normaal GSM gebruik).
Bedankt voor de reacties!! Ik kan dus met een gerust hart ingaan op de promo...Buitenland neem ik meestal een wifi verbinding aangezien ik daar ook meer bandbreedte nodig heb. Welke snelheid haalt men trouwens op zo'n USB mobile internet?

Reageer