Vraag

Mobile internet free any time limiet

  • 31 March 2017
  • 3 reacties
  • 519 Bekeken

Vorige dinsdag, 28 maart, stelde ik bij controle op 'mijn verbruik' van mijn smartphone vast dat mijn Mobile internet 500MB op 100% stond. Ik heb sinds dan enkel wifi gebruikt maar toch blijft mijn verbruik stijgen, zit momenteel op 814 MB. Ik heb geen sms ontvangen dat de limiet bereikt was. Wat ik vooral vreemd vind is dat dit bij mijn vrouw haar gsm ook zo was (limiet overschreden, geen sms), en zij gebruikt normaal bijna niets. Zou het kunnen dat er ergens een foutje gebeurd is?

3 reacties

kijk eens in myproximus of alles aangevinkt staat om meldingen te versturen, zie
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_sms_notif_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/gratis-sms-meldingen-over-uw-verbruik.html
gekeken in myproximus, alles staat aangevinkt; toch bedankt voor de tip
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer