Mobile data connections
Ik heb een dubbele vraag:
1) waarom staan er op mijn factuur twee posten voor mobiel internet (mobile data connections - time en mobile data connections - volume)? Op die manier kan ik moeilijk bepalen hoeveel ik per maand aan datavolume nodig heb.
2) ik heb sinds jaren een bundel Smile Together 10 maar ik vrees dat dit niet meer de geschikte bundel is voor mij. Ik telefoneer zeer weinig (max. 60 min. per maand), sms 100-200 per maand maar ik twitter of facebook wel geregeld met mijn GSM. Kan iemand mij wegwijs maken uit de bestaande bundels en adviseren welke voor mij de beste zou zijn.
Ik probeer trouwens al een week de klantendienst te bereiken. Steeds wachttijden tussen de 5 en de 10 minuten. Sorry, maar daar heb ik als kleine zelfstandige (ben business klant) geen tijd voor.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.