Mobile broadband met USB Stick

  • 4 May 2012
  • 9 reacties
  • 912 Bekeken

op 28 mei de Vodaphone stick ontvangen en nog steeds (al 3 keer 1909 gebeld) kan ik niet op internet via de mobile broadbandstick.

telkens zegt men mij dat het probleem binnen een paar uur zal opgelost zijn!

Na 1 week zou zoiets toch moeten opgelost zijn!!!!

Ik denk dat ik de stick terugstuur volgende week.

9 reacties

Badge
28 mei ... wellicht 28/04. Een activatieperiode kan tot een tiental dagen aanlopen, ps. 27/04 tem 03/05 werden slechts een klein aantal activaties uitgevoerd.

muisje
Hoi,

Zat. 5 mei heb ik gebeld om mijn kaartje voor de Mobile Broadband te activeren !

Mijn USB stick wordt herkend, maar er blijft staan dat hij netwerken aan het zoeken is !!

Zou het kunnen dat het kaartje nog niet is geactiveerd ??
Na 4 telefoontjes was er toch iemand die mij kon helpen, na 1 uur wachten kreeg die kerel het voor mekaar waar de 3 andere spraken van 4 uur tot 2 dagen wachttijd!

De opleiding bij Belgacom loopt nog een beetje mank geloof ik!
hier hetzelfde probleem als bij elfjee . ook ik heb zaterdag 5 mei geprobeerd om mijn simkaart te activeren via de telefoon maar werd uiteindelijk doorgeschakeld naar een belgacom medewerker . de activatie zou in orde zijn maar ook ik kan nog altijd geen verbinding maken via 3G netwerk . de installatie van de stick en de software die erbij hoort is probleemloos verlopen en ook heb ik mijn pincode kunnen ingeven . de stick word herkent maar blijft ook zoeken naar de netwerken die hij niet vind . toch pinkt het ledlichtje op de stick groen hetgeen zou willen zeggen dat hij netwerken heeft gevonden .
eva graag een woordje uitleg aub , komt dit omdat er nog iets niet in orde is met de activatie van de simkaart ofzo ?
 Hier ook hetzelfde!!
ik heb geduld, veel geduld maar te veel geduld heb ik niet!
ik vraag mij eigenlijk af waarom belgacom nog een klantendienst heeft?? ze helpen je gewoon weg niet!
heb ondertussen 12 keer gebeld naar de klantendienst! waar ze mij constant door verbinden naar proximus en die verbinden mij dan terug door naar belgacom. de laatste keer dat ik belde heb ik toch even mij gedacht moeten zeggen!
toe dacht ik echt dat ik geholpen was. heb bijna half uur met iemand aan telefoon gehangen waarop ze de heractivatie enkele malen heeft gedaan maar zonder succes. zij heeft een mail gezonden naar de technische dienst die zich daarmee bezig houd. die gingen mij binnen de 2 werkdagen contacteren. ondertussen zijn we al 5 werkdagen verder maar denk dat die mannen daar hun mails niet lezen!

ben altijd zeer tevreden geweest van belgacom maar nu overweeg ik sterk om over te stappen naar telenet!
Heb ook een Vodafone mobile broadband USB stick, na tien dagen kan ik mij nog steeds niet aanmelden. Mijn simkaart heb ik geactiveerd maar mijn verbinding met een netwerk wordt nog steeds niet gevonden. Komt dit nog ooit goed, of heeft Belgacom hier zijn vingers aan verbrand gezen het groot aantal klachten.
ook simkaartje ontvangen, ze connecteerde met proximus, kon er echter niet mee surfen. is ondertussen okay, na een telefoontje of 10, en minuten geduld met muziekjes, ben ik op de juiste man gevallen, die meteen doorhad wat het probleem was die simkaart online besteld zeker ? zei hij... eh ja, want in de belgacomshop konden ze me er geen geven... er is daar iets fout mee. geef me eens opnieuw het nummer en ik zal het opnieuw activeren. binnen de vijf minuten kon ik op internet.

mvg
Als zelfs een medewerker via de heldesk mijn simkaart niet kan activeren waar moet je dan nog zijn om dit op te lossen. Mijn Vodafone USB dongle blijft steeds naar een netwerk zoeken, maar vind er geen. Dit is al anderhalve week zo.

Reageer