Beantwoord

Mobiel netwerk

  • 20 April 2016
  • 11 reacties
  • 11829 Bekeken

Met welke code kan je megabyte's toevoegen aan je pack?
icon

Beste antwoord door Elsa 25 April 2016, 18:46

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag RubenVdk,

Dat kan via My Proximus. Alle info via de volgende link :

http://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/producten/internet/internet-opties/extra-volume.html

Mvg,

Jos
Is dit niet mogelijk met een ## code? Want de aantallen wat hier staan lijken mij wat groot voor mobiel internet.
Is het dat hier dat je zoek misschien: ->
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_bundle_vs_credit/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/pay-and-go-max-bundel-belkrediet.html
Ik denk het wel, maar wat houdt een pay en go max bundel in?
Je hebt bij Pay & Go verschillende bundels waruit je kunt kiezen en ook enkele keren per jaar gratis kunt switchen (wijzigen) van de ene bundel naar de andere en daar is Pay & Go Max er ene van.

zie hier => Pay&Go-kaart wijzigen
Ik zoek niet naar een nieuwe bundel. Ik wil, wanneer mijn mobiele megabyte's op zijn, erbij kunnen toevoegen met mijn belkrediet. Of is dit niet mogelijk?
dat kan je altijd via MyProximus ik heb bijvoorbeeld een Myproximus account apart aangemaakt voor mijn p&G smartphone dus verschillend van mijn Myproximus account voor mijn pack (Telefoon + Internet + TV) Maar het kan ook ziijn dat je één proximus account hebt voor beide samen, soit in ieder geval kan je het via MyProximus in ieder geval.
Wil je nog meer volume om te surfen met je gsm?


Kies voor een data-optie! Het gekozen bedrag (€ 4,99 of € 9,99) wordt automatisch afgetrokken van je belkrediet.
•Herlaadbeurt van 250 MB (31 dagen geldig): € 4,99. Activering via #152*1# op je gsm + Verzenden
•Herlaadbeurt van 1 GB (31 dagen geldig): € 9,99. Activering via #151*1# op je gsm + Verzenden

Wil je weten hoeveel je al verbruikt hebt? Druk #152# op je gsm + Verzenden
Je wilt je Pay&Go Max-kaart online herladen of via je gsm voor je vertrekt naar het buitenland


Naar of vanuit het buitenland bellen? Onvoldoende minuten of MB en je hebt geen zin om te herladen voor € 15 of meer? Herlaad je kaart dan met klassiek belkrediet:
•Ofwel ter waarde van € 5 of € 10 via een Proximus Center of voor het bedrag van je keuze www.proximus.be/herladen
•Of geef de code #123*1# in op je gsm en herlaad voor eender welk bedrag.
•Of via de applicatie MyProximus

Met deze 3 herlaadmogelijkheden krijg je een klassiek Pay&Go-belkrediet dat je kunt gebruiken hoe je wilt. Het blijft 1 jaar geldig.
Wil je nog meer volume om te surfen met je gsm?


Kies voor een data-optie! Het gekozen bedrag (€ 4,99 of € 9,99) wordt automatisch afgetrokken van je belkrediet.
•Herlaadbeurt van 250 MB (31 dagen geldig): € 4,99. Activering via #152*1# op je gsm + Verzenden
•Herlaadbeurt van 1 GB (31 dagen geldig): € 9,99. Activering via #151*1# op je gsm + Verzenden

Wil je weten hoeveel je al verbruikt hebt? Druk #152# op je gsm + Verzenden


Dit was hetgeen wat ik zocht, bedankt!
Graag gedaan zonder dank.
groetjes, Elsa

Reageer