Skip to main content

Mobiel data gedeeld over abbonement

  • July 9, 2014
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken


Ik kon zonder problemen over mijn 500MB limiet gaan en die viel dan terug op een tablet/laptop limiet van 2GB.


Nu staat er in de hello app geen 2GB meer,enkel de 500MB bij mijn abonnement .


Zal deze nog overschakelen naar die 2GB als m'n limiet op is?Of moet ik dan betalen?






Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • July 22, 2014
Goede middag Tom,
ik zie dat je hierover nog geen antwoord hebt gehad. Kan ik je van dienst zijn?
Mvg
Eva

  • Apprentice
  • June 14, 2015
Dag Eva, ik heb sinds kort een abonnement met 1GB mobiele data, maar het werkt niet…

Elsa
  • June 14, 2015
Eva van Belgacom is veranderd van naam en is tegenwoordig 'onze medewerkers'

dus best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn, en nr. van je mobiel abonnement, waarover het gaat.)

  • June 15, 2015
Beste Jos,
Kan u mij alvast via een PM uw gsm-nummer bezorgen zodat ik dit voor u kan nakijken?
Met vriendelijke groeten,WT.