Beantwoord
MMS instellingen onjuist geïnstalleerd en raakt maar niet gecorrigeerd
Ik heb een toestel met een fikse camera, om o.a.ook MMSen te versturen. Men heeft bij het configureren van mijn toestel in het Belgacom centrum een vergissing begaan (ik dacht eerst dat ik de boel in de soep had laten lopen, maar nee) dus deze morgen bel ik de technische dienst, waar men mij bevestigt dat de instellingen niet kloppen en men zou ze opnieuw invoeren. Zelf kon ik niks doen.Ik moest rond 12u de telefoon uitzetten en opnieuw starten: alles zou dan in orde zijn .... of .... ze zouden er een 'SPECIALIST' bijhalen ????!!!! Wie zit daar dan op die dienst? Het werkt dus nog niet en wachttijden bedragen langer dan 10 min. bij 1909 en in ' u terugbellen' ben ik ook mijn vertrouwen kwijt. Pfft ;-((((
Beste antwoord door Marleen
Aangezien het toch blijkbaar de dag is om oude topics van onder het stof te halen: ik kan nu ineens wel MMSen zoveel ik wil. Ligt het aan de andere simkaart, geen idee, maar ik ben 'a happy bunny'. 🆒
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.