Skip to main content
Hallo,

Kan er mij iemand helpen met het volgende aub?

Ben van in augustus overgeschakeld van telenet naar proximus en heb elke maand al moeten bellen naar klantendienst voor foute factuur.

Eerste maal was factuur 3x te hoog. Is opgelost geraakt en om mij te compenseren heeft klantendienst mij toen gebeld met vraag of ik Wanagogo-pakket voor 0,95€/maand wou ipv 5,95€/maand gedurende een jaar. Ik heb dit aanvaard.

2 volgende facturen weer verkeerd. Om mijn "vertrouwen" in proximus niet verliezen hebben ze mij toen 7€/maand korting gedurende een jaar voorgesteld. Heb ik aanvaard.

Vanaf dan waren facturen redelijk correct. Maar van die 2 kortingen heb ik nog steeds niets gezien!!!

Elke maanf bel ik naar klantendienst en elke maand krijg ik hetzelfde te horen : de volgende factuur zullen uw kortingen er worden afgetrokken.

Die telefonische klantendienst is echt een lachertje als je het mij vraagt!!!!!

Ik ging normaal Wanagogo nooit een abo nemen maar voor 0,95€/maand heb ik dit toch maar gedaan. Ondrrtussen moet ik wel al een half jaar de volledige prijs betalen. Pure diefstal als je het mij vraagt!!!

Denk dat ik binnenkort terug naar telenet overstap want daar heb ik in al die jaren nooit problemen gehad!

Of kan er mij hier toch nog iemand een oplossing aanbieden???
Wanagogo was gedurende een jaar. Fout bovenaan!
Dag Bartvr1

Alvast excuses.

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer