Vraag

MijnPremium Club - punten inruilen na stopzetten abbonement

  • 3 September 2017
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Beste
Op 21/8 sloot ik mijn gsm-abbonement bij Proximus af maar op 28/8 kreeg ik van Proximus wel nog volgend bericht:

Dag BART,

Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Premium Club automatisch stopgezet.

De lidmaatschapsvoorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be.

Je oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken.

Ruil ze dus snel in! Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen je graag verder.


Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team

=> Probleem is echter dat als ik mij inlog op MyProximus hier niets meer terugvindt, ik mijn resterende punten niet meer kan terugvinden en ik heb er voor mijn verjaardag net nog 500 bijgekregen en zou die dus nog wel willen inruilen tegen een geschenk.
Iemand die mij hierbij kan helpen hoe dit aan te pakken of weet hoe ik deze alsnog kan inruilen?

Alvast dank voor uw reactie

2 reacties

kan dit je eventueel wat verder helpen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/klantenzone/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
hallo, ik heb juist hetzelfde tegengekomen en vorige week meerdere keren gebeld en niemand kon mij helpen en gaven me allerlei telefoonnummers van andere diensten doorgekregen maar tevergeefs. juist nog eens gebeld naar proximus en eindelijk een goed persoon die mij wel kon helpen en juist mijn punten kunnen inwisselen en de bonnen zitten al in mijn mailbox 🙂 niet opgeven en blijven bellen!!!

Reageer