Mijn support


Reputatie 6
Badge +2
Sedert gisteren staat in My Proximus in Mijn support aangegeven dat Proximus TV onbeschikbaar zou zijn terwijl dat niet zo is, als ik mijn decoder aansteekt dan zie ik dat alles normaal verloopt en heb ik gewoon al mijn zenders zoals gewoonlijk dus ik begrijp niet zo goed waarom er staat aangegeven dat Proximus TV onbeschikbaar is, dat is zeer eigenaardig.

10 reacties

Gisteren heeft Proximus bevestigd dat er problemen waren met MyProximus, dus dat je ook foute zaken ziet zal er wel iets mee te maken hebben, gisteren hebben er veel de problemen gemeld omtrent MyProximus.


Dus weer afwachten tot het opgelost is ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat ook staan, maar Proximus TV werkt normaal. Beter dan het omgekeerde toch.knipoog
Dat zeg ik ook altijd, niet alles geloven wat ze zeggen, als het maar werkt lach
Ik heb nu plots in my proximus gaan zien.Ik moest normaal 60€ betalen tegen de 2de,ik had 2 weken uitstel gekregen van de klantendienst.Staat er nu ineens meer dan 100€ te betalen,en ik heb reeds 155 voor telenet betaald,die denken dat ze hier met mij de zot blijven spelen dan doen ze dat nu maar met die andere.Ik wil aan de medewerkers al zeggen om nu alles al af te melden tv en vaste telefoon.Volgens klantendiens was alles al geregeld dat het via de post ging komen,want dit had ik ook terug aangevraagt.Maar op my proximus was dit nog steeds niet het geval.
Ik zou mij op die MyProximus niet te veel baseren en vraag het ook best nog eens via een privé bericht aan onze medewerkers.
Nu zal het t'en minste heel wat goeikoper worden ook.Elsa het interesseerd mij niet meer ik begin het stilletjes aan nu zo beu als (kou pap) wou ik zeggen) maar dat heb ik ook al zo veel gezegt.Dan wil ik wel eens weten hoe zo een bijna dubbel bedrag er bij komt.Ik heb tot 2 maal gebelt, om die betalingen via post te laten komen .Ik moet dit immers want als je kras bij kas zit moet je je rekeningen kunnen bijhouden.Ik heb al mijn domicilliëringen stop gezet,en er overschrijvingen voor gevraagd om deze te kunnen klasseren op datum.En nu betaal ik via pc.Of soms neemt mijn moeder er 1 mee als ze naar de bank gaat.Maar dat zijn er maandelijks ook meer dan 10.Ik heb een bericht gestuurd dat ik het beu ben en dat ze alles mogen opzeggen en dat ze zich nu maar met een ander bezighouden.Voor mij is het beter en goedkoper de zenders gaan hier toch weg en nu de competitie volgend jaar gaat veranderen zal ik de 2 de klasse toch niet missen want de helft speelt in eerste en als het wat meevalt zit beerschot er binnen 2 jaar ook.
Reputatie 7
Badge +6
Volgens MyProximus is Proximus TV nu ook weer 'beschikbaar', al was het dat in de praktijk de hele tijd.cool


Hopelijk is het met je factuur ook zo gemakkelijk in orde gekomen, Ken.


Reputatie 6
Badge +2
Nu staat inderdaad correct, in Mijn support staat nu dat Proximus TV beschikbaar terwijl Proximus TV nooit uit de lucht is geweest.


Rare jongens die van Proximus.brutaal
Ben je dat nu nog altijd niet gewoon van proximus na al die jaren klant te zijn lach
Alexander dat is juist het zelfde fabeltje als bij mij.Mijn betaling zou volgens my proxmus digitaal verstuurt worden,ik heb gebeld naar klantendienst en volgens hen niet.Het zou met de post komen.Zoals ik had verandert.Tot dat ik vandaag na jouw bericht zelf ging zien en bijna een dubbele rekening zag.Algoed is nu alles in orde gekomen.Maar volgens de klantendienst had ik dus 15 dagen uitstel gekregen tot de 16 de maar heb nooit een overschrijving gehad want deze komt een !-10 tal dagen vroeger.

Reageer