Mijn Premium Club - Punten inruilen


Reputatie 2
Badge
Gewoon een simpele vaststelling/vraag.


Waarom is de leveringstermijn van iets dat men besteld door het inruilen van de gespaarde punten zo lang ?


Overal is er een stelling : levering binnen de 24 / 48 u.

Dan stel ik me ook de vraag waarom dit bij de 'snelste' provider van het land een aantal weken duurt.

Meer nog, waarom het dagen duurt vooraleer er ook maar iets gebeurt met de bestellingen en deze dagen blijft staan in de status 'Bestelling in verwerking'. Zelfs een mailtje met de melding dat de bestelling goed is ontvangen en 'zo snel mogelijk' zal verzonden worden is te veel gevraagd.


Iemand die ook zulke ervaring heeft gehad of ben ik de enige ?


Indien één van de 'medewerkers' dit zou lezen, graag een antwoordje aub.

Indien gewenst geeft ik U dan ook met genoegen mijn klantgegevens door.


Groetjes

23 reacties

Je kan een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Kan u ons uw klantnummer bezorgen? Dan kijken we dit voor u na. Mvg, Vik
Reputatie 2
Badge
Klantnummer : 501379106
Reputatie 2
Badge
Sorry, was 2 x
geachte mevrouw mijnheer


dank zij het premium lidmaatschap en jaren trouwen klant heb ik genoeg punten kunnen verzamelen voor omwisseling voor een smartphone


maar wegens pech heb ik deze na een paar dagen moeten binnen brengen voor reparatie 12 januari 2015


normaal gezien zou dat max 10 dagen in beslag nemen nu zijn we intussen bijna twee maand verder en heb nog altijd geen toestel wel een hele hoop ontkosten en intussen wel melding gekregen via email dat dit toestel een fabrieks fout heeft en intussen terug gecrediteerd is op 18 februari aan proximus


De externe reparatiedienst heeft het toestel in overleg met de fabrikant gecrediteerd. Deze creditering zal overgemaakt worden naar de first buyer. Dit kan het aankooppunt zijn waar het toestel is gekocht.


maar intussen wordt ik van het kaske naar de muur gestuurd wanneer mag ik uiteindelijk een ander toestel ontvangen dossier


De externe reparatiedienst heeft het toestel in overleg met de fabrikant gecrediteerd. Deze creditering zal overgemaakt worden naar de first buyer. Dit kan het aankooppunt zijn waar het toestel is gekocht.


dossier irmabmas 12570482


met dank aan proxiumus voor het behandelen van hun trouwe klanten (misnoegde ) hoop uiteindelijk voor een degelijke oplossing en voor tussenkomst voor al mijn extra ontkosten mvg paul hendrickx klantnummer 424963434
Ik was gisteren zo blij dat ik eindelijk genoeg punten had om de smartphone te bestellen (toch nog mits flinke bijbetaling) die ik graag wou.

In mijn achterhoofd had ik al zoiets van 'zal wel lang duren en hopen dat het geen herstelde DOA is'. Maar na deze reactie denk ik dat mijn vrees waarheid wordt

Er wordt inderdaad nergens vermeld hoelang de levertermijn is. Wat de 24/48 uur levering betreft had ik al door dat dit alleen is voor 'volwaardige' bestellingen en niet voor omruiling van punten is.

Waarom wordt hier geen antwoord gegeven op hoelang een levering bij omruiling punten duurt?

Karien






Volgens wat de medewerkers hier al enkele keren gepost hebben tot 6 weken.

'De standaard leveringstermijn voor omruilingen via Premium Club bedraagt 3 tot 6 weken.

Indien u 6 weken na het plaatsen van een bestelling niets ontvangen heeft,

mag u contact opnemen met de 1910 om dit te melden.



Het forum is nogal groot om iets terug te vinden. Ik had mijn vraag al verschillende keren gegoogeld en bovenstaande reactie kwam het dichts erbij maar er werd niet 'openbaar' op zijn vraag geantwoord daarmee dat ik het zelf nog eens vroeg.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.


De leveringstermijn voor geschenken van de Premium Club kan 3 tot 6 weken bedragen. Deze leveringstermijn is te wijten aan het gebruik van externe leveranciers voor deze geschenken. Hierdoor kan de leveringstermijn van deze geschenken oplopen.
Met vriendelijke groeten, Fabio.
Ik kan u alvast bevestigen dat uw bestelling voor de Microsoft Lumia 535 succesvol werd geregistreerd op 03/03/2015. U mag dit toestel dan ook binnen 3 tot 6 weken verwachten.
Vriendelijke groeten, Fabio.

Het forum is nogal groot om iets terug te vinden



Geen probleem hoor dat zijn we gewoon en vinden we ook normaal, daarom dat ik het hier opnieuw gepost heb.


Eigenlijk zou Proximus onder de webpagina 'Premium Club' dit gewoon moeten vermelden tot hoeveel dagen de levering kan duren
Reputatie 2
Badge
Vik,


Hartelijk dank voor de snelle en doeltreffende afwerking van mijn vraag.


Toestel zonet ontvangen via Bpost....


Absoluut top en dat mag ook eens gezegd worden. Proximus luistert naar zijn klanten.

Nogmaals hartelijk dank


Rony
Ik ben tot hiertoe ook een zeer tevreden klant en inderdaad dit mag zeker ook gezegd worden,

nog wat sleutel hier en daar aan de problemen en dan is het forum zelf niet meer nodig lach
Reputatie 2
Badge
Mijn Premium club punten USB stick is geleverd in een enorme doos van 30x30x30 cm. Ben ik moeten gaan afhalen in het postkantoor want kon niet in mijn brievenbus.
dan kan die firma wat meer aanrekenen mss aan Pro⌘ :-))
Klantnr. 237 83 73


Op 27.03 heb ik punten omgeruild voor 5 euro belwarde.


Op 07.03 heb ik punten omgeruild voor 120 min. belwaarde


Tot op heden nog niets gezien of gekregen, kan dat ??


Patrick Aeck
Reputatie 7
Badge +6
Neem maar eens contact op met het nummer 1910, kies optie 3, een ander 'geschenk' kiezen tot je een medewerker aan de lijn krijgt en dring, vriendelijk maar kordaat aan, want anders kan je helaas nog lang wachen.


Ik weet nu wel niet of die dienst tijdens het WE bereikbaar is.


MVG
Er wordt gesteld dat voor de levering van externe leveranciers dient te komen vandaar de lange wachttijd maar waarom die aanspreken als de producten zoals gsm's in de webshob in 1 dag geleverd kan worden.


Rara logica en alles behalve klantvriendelijk.


Ik heb nu er eentje besteld en als ik geluk heb wordt hij geleverd tijdens mijn vakantie in juli. Hoera :(
Beste Veerle,
Het afleveren van een geschenk kan inderdaad altijd 3-6 weken duren. Vaak gaat dit sneller maar het kan inderdaad soms zes weken duren. Vriendelijke groet, Kris
Kan je aub checken wanneer de levering voorzien is want mijn huidige GSM laat mij in de steek (klantnummer001903931) en kunt u mij ook uitleggen waarom ik nog steeds punten heb die vervallen (400) waar er voor mijn bestelling van 7000 punten er slechts 1000 waren.


Die logica snap ik helemaal niet


En ik heb hierover een mail gestuurd vorige week maar nog steeds geen respons op gekregen ook dat dat ze er mee bezig zijn.


Merci
je kan ook naar nummer 1910 bellen om de stand van zaken op te vragen of PB sturen naar onze medewerkers
Ik heb gebeld met 1910 maar weet nog even weinig als ervoor. Ik weet eigenlijk niet waarom ik mijn tijd daaraan verspild hebt.


Voor één van de 2 vragen zou er mij vandaag een technieker bellen maar nog steeds niets gehoord. Wat een snelle service zeg.

Reageer