beste,
het is al een tijdje geleden dat ik deze gevraagd had om mijn factuur van mijn gsm en de factuur van mijn vast toestel/tv/internet samen te voegen.
ik had in de tijd daarvoor een aanvraag gedaan via de helpdesk bij jullie, toen een medewerker dit ging inorde brengen voor mij, maar dat is nog steeds niet gebeurt zo te zien.
kunnen jullie medewerkers hier op het forum dit eens bekijken aub.
alvast bedankt.
Mvg.
Bladzijde 1 / 1
Moest er morgen hierop niet bijtijds een reactie komen dan kan je best alsnog een privébericht sturen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Als je Gsm in het pack steekt dan zal het normaal een Tuttimus-pack worden, tenzij je een startpack hebt ?!
Beste Christine51,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.
Dit kan via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan laten we het nakijken bij de bevoegde dienst.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.
Dit kan via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan laten we het nakijken bij de bevoegde dienst.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.