Beantwoord

Mijn mails via MyProximus


  • Apprentice
  • 3 reacties
gister opgebeld naar de klantendienst daar het al een week onmogelijk is om mijn mails te lezen via my proximus. Mevrouw viel totaal uit de lucht er was geen update van de website en alles ging nog zoals vroeger nogthans kan ik niet meer ingelogd geraken. Wanneer zal dit eigenlijk opgelost worden dit is vree ambetant dat we de mails niet meer kunnen lezen en ook niet sturen. Hopelijk komt hier snel een oplossing voor.
icon

Beste antwoord door Jimmy O 24 July 2017, 13:37

Bekijk origineel

19 reacties

Lukt het nog via http://webmail.proximus.be
Nee nergens meer. Dat was ook het antwoord gister van Belgacom ga via google en tik webmail in maar nergens lukt het nog
via dit Forum ,kan je nog eens een privébericht
    aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen,

Krijg je dan een bepaalde foutmelding?
Nee nergens meer. Dat was ook het antwoord gister van Belgacom ga via google en tik webmail in maar nergens lukt het nog
Was het nu niet gelukt door je mail wachtwoord te veranderen?
Reputatie 1
Inderdaad, ik krijg sinds die recente update van MyProximus ook geen toegang meer tot mijn webmail. In MyProximus > Email verscheen vroeger de mogelijkheid om emails te lezen, te verzenden en te raadplegen via webmail. Nu verschijnt daar het MyProximus startscherm met de algemene info en instellingen van mijn account. Maar niets meer van de email instellingen en/of email account instellingen. Inloggen via de Webmail button bovenaan de navigatie lukt ook niet meer.
lukt het ook niet meer via http://webmail.proximus.be
als dit ook niet lukt probeer eens of het dan lukt na je mail paswoord te hebben veranderd
Reputatie 6
Badge +3
Dag Blinkx,

Om privacy reden krijg je voortaan geen toegang meer tot de mail via MyProximus.

Deze werkt wel nog via de http://webmail.proximus.be

Bovenaan het scherm bij myproximus heb je ook een directe link naar de webmail.

Groeten,

Jimmy
Is dit voor iedereen van toepassing?
Reputatie 6
Badge +3
Ja dit is voor iedereen.
Als je kiest voor "mijn mail" > "Webmail" in de MyProximus applicatie kom je natuurlijk ook zo op webmail.proximus.be terecht zoals je zegt maar wat is het verschil dan eigenlijk met vroeger omtrent privacy ?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,

Ik heb deze optie niet in de applicatie van MyProximus.
Reputatie 1
Heb intussen wel gelezen dat je je paswoord voor webmail niet dat van MyProximus is maar je origineel paswoord dat bij je aansluiting/mailboxen kwam. Alleen als ik dat nu aanpas voor toegang te krijgen tot webmail, is dan meteen ook het oorspronkelijke paswoord voor de instellingen van de verbinding an sich, o.a. via de 192.-pagina dan ook gewijzigd? Want kan me voorstellen dat het oorspronkelijke paswoord dat een cijfer en letter combinatie is toch wel veiliger is dan een doorsnee paswoord dat de meeste mensen kiezen?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Proximus, worden jullie er al een beetje moe van?
Zet nou gewoon even een melding op die pagina waar we vroeger onze mail konden lezen!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Arjan, je kan best je paswoord aanpassen via je myproximus. Dit zou normaal gezien nog steeds moeten lukken. Indien niet kan je bij de inlog pagina van de webmail wachtwoord vergeten kiezen. MVG, Wim
Reputatie 1
Maar dat lukt dus niet. Als ik op webmail pagina en daar mijn skynet-email invult dat zegt hij steeds onbekend e-mail adres als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen. Dus ook op de nieuw wachtwoord aanvragen link krijg ik die melding te zien bij mijn e-mail.

Op de koop toe krijg ik in mijn skynet-mailbox dus geen enkele wachtwoord-reset link binnen, in geen enkele map, maar wel op de backup email adres (een hotmail-adres dat ik als back-up had ingegeven).

M.a.w. Webmail doet dus zelf alsof mijn skynet-adres gewoonweg niet bestaat (of niet kan terugvinden), want gebruikt de backup om een skynet mailbox wachtwoord te resetten? Maar als ik dan een paswoord reset, hoe kan ik dan inloggen op mijn (onbekende?) skynet-mailbox als zelfs voor de paswoord-reset blijkbaar mijn skynet mail niet bestaat?
Reputatie 7
Badge +4
Arjan, kan ik via privé het mailadres krijgen waar het over gaat? MVG, Wim
Reputatie 1
Heb mijn paswoord dan maar via de bakcup e-mail die ik ontvangen had via hotmail heringesteld. Ik kan nu wel in Webmail, maar eenmaal thuisgekomen vertikt Outlook nu ineens om emails op te halen? Met andere woorden ik kon ineens nog maar enkel via webmail mijn emails lezen. Outlook geeft steeds als 'Verwerken' als ik op Mappen synchroniseren of e-mails ophalen' klik maar doet dus niets meer.

Uiteindelijk kreeg een paswoordschermpje van Outlook zelf. Klaarblijkelijk is willens nillens het oorspronkelijke paswoord voor Outlook om op je mailboxen te geraken ook nog eens te wijzigen naar het nieuwe paswoord voor de Webmail? *zucht* M.a.w. de paswoord reset was dus voor alle e-mailsystemen en niet enkel voor webmail?

Aan dit soort IT-klooierijen erger ik me dus bont en blauw . Zeker omdat ik het al zag aankomen ....
Reputatie 7
Badge +4
Dag Arjan, inderdaad, wanneer je een reset van je wachtwoord doet moet je dit op elk apparatuur aanpassen, helaas is dit onoverkomelijk. MVG, Wim

Reageer