Beantwoord

Mijn LAN verbinding valt weg of naar een lage snelheid

  • 11 November 2017
  • 26 reacties
  • 1132 Bekeken


Toon eerste bericht

26 reacties

Laat ons beginnen van het begin.
Is je computer verbonden via een netwerkkabel aan je bbox3 (wat ik veronderstel omdat je zegt LAN verbinding), want over wif-2.4 kan dit inderdaad nogal eens tegenvallen en in dit geval
zie dan eerst eens of je hier iets kan mee aanvangen om het beste wifi-2.4 kanaal in te stellen op je modem bbox3
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_wifi/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/sneller-wifi-kanaal-via-de-home-optimizer-app-of-de-modem.html

zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/personal/support/internet/internet-at-home/wi-fi-network/9-tips-for-improving-your-wi-fi.html

Reageer