Wat is mijn klantennummer ? tel. nr; = 0460 972235
Bladzijde 1 / 1
Deze is een dubbel post en werd hier al beantwoord =>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/mijn-klantnummer--34908
Namelijk daar staat als antwoord:
Heb je geen factuur of als je al een account hebt op MyProximus kan je deze daar terugvinden => Proximus.be/myproximus
Je kan ze op volgende manier ontvangen: surf naar :=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
daar staat het volgende :
Vind ze terug op uw factuur of welkomstbrief:
•Op de factuur van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u bovenaan uw klantnummer (9 cijfers) en factuurdatum. Onderaan rechts vindt u de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters). Let op: neem enkel factuurdatum en activeringscode van een factuur die niet ouder is dan 1 maand.
•Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
•Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).
Ontvang ze per sms of per post:
Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:
•Online: Geef uw vast of gsm-nummer van Proximus op.
•Bel met uw vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
•Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).
We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factureringsadres.
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/mijn-klantnummer--34908
Namelijk daar staat als antwoord:
Heb je geen factuur of als je al een account hebt op MyProximus kan je deze daar terugvinden => Proximus.be/myproximus
Je kan ze op volgende manier ontvangen: surf naar :=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
daar staat het volgende :
Vind ze terug op uw factuur of welkomstbrief:
•Op de factuur van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u bovenaan uw klantnummer (9 cijfers) en factuurdatum. Onderaan rechts vindt u de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters). Let op: neem enkel factuurdatum en activeringscode van een factuur die niet ouder is dan 1 maand.
•Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
•Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).
Ontvang ze per sms of per post:
Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:
•Online: Geef uw vast of gsm-nummer van Proximus op.
•Bel met uw vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
•Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).
We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factureringsadres.
Dag Andre,
Via deze weg kunnen wij u om veiligheidsredenen het klantnr. niet bezorgen. Gelieve hiervoor onze klantendienst te contacteren op het gratis nr. 080022800.
Groetjes,
Jos
Via deze weg kunnen wij u om veiligheidsredenen het klantnr. niet bezorgen. Gelieve hiervoor onze klantendienst te contacteren op het gratis nr. 080022800.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.