Skip to main content

"Mijn Internetdiensten" onbeschikbaar

  • June 1, 2012
  • 2 reacties
  • 271 Bekeken

beste eva,


sedert een aantal dagen krijg ik volgend bericht als ik "Mijn Internetdiensten" wil bekijken; en dit voor al onze accounts.

"Beste klant, wegens technische redenen is de gevraagde info tijdelijk niet
beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."


Is dit een algemeen probleem of enkel voor ons als klant?



Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • June 4, 2012
Beste Fedasil,

Bedankt voor de klantgegevens, ik heb de betrokken dienst intussen op de hoogte gebracht.

Men zal u zo snel contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 26, 2012
Beste Eva,


de e-services helpdesk dienst had mij vorige week gecontacteerd met de melding dat het probleem opgelost was. Ik heb dit toen getest maar "Mijn Internetdiensten" bleef onbeschikbaar. Toen heeft de e-services het ticket opnieuw geopend hebben maar ondertussen heb ik nog geen reactie gekregen.

Nu zie ik dat de pagina van e-services voor iedereen aangepast is en kan ik nu via "Mijn Producten" tab gegevens te weten komen over mijn Internet abonnementen. Helaas krijg ik steeds een foutmelding als ik mijn "Internet ID" ingeef en dit voor meerdere abonnementen.

Ik vind de term "Internet ID" eigenlijk ook niet duidelijk.

De foutmelding kan u zien in de bijlage Fedasil.bmp



Met vriendelijke groeten,
Fedasil