Beantwoord

Mijn facturen/Er zijn geen documenten online beschikbaar

  • 6 January 2017
  • 10 reacties
  • 718 Bekeken

Bij het opvragen van Mijn facturen in MyProximus verschijnt steeds de melding
"Er zijn geen documenten online beschikbaar"
Anderzijds wordt de huidige plaats als volgt weergegeven MyProximus > Mes factures > Mon aperçu
Klacht ingediend dat ik mijn facturen niet kan opvragen.
Werd opgebeld dat door klachtenbureau "Facturering" dat dit een probleem is dat aan het klachtenbureau "MyProximus" moet worden gemeld. Klacht werd afgesloten.
Klacht ingediend bij het klachtenbureau "MyProximus". Kreeg de melding dat ik thuis niet bereikbaar was maar dat mijn account gereset werd en dat ten laatste na 24u alles normaal zal zijn. Klacht werd afgesloten.
Na 24 u nog steeds de melding "Er zijn geen documenten online beschikbaar" bij het opvragen van Mijn facturen.
Hoe kan ik de cirkel van het gewoon afsluiten van klachten zonder oplossing doorbreken?
icon

Beste antwoord door tina.b 11 January 2017, 11:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge
Stuur je je klantnummer via een privebericht?
Reputatie 7
Badge +3
ik contacteer de persoon die het dossier heeft afgesloten en vraag of hij je dossier opnieuw kan bekijken waarom het nog niet lukt.

groeten
Reputatie 2
Badge +1
Heb net hetzelfde voor.Alles al geprobeert,uren aan de lijn gehangen al met proximus,account gereset,gedelete en opnieuw aangemaakt,niets helpt.De laatste maand niet anders dan problemen met proximus,op elk gebied.Ben al aantal maal naar de winkel geweest,uren aan de telefoon gehangen,nu trouwens ook.Niets krijgen ze orde.Nu zou het aan mijn browser liggen ik mijn facturen niet kan zien en die melding krijg.Ze hebben al gezegd het komt omdat ik firefox had;dan maar met explorer geprobeert,lukt ook niet.Vandaag zeiden ze het aan mijn browsers ligt en ik chrome moet installeren.Altijd is er wel een of ander dom excuus ,maar een oplossing komt er niet.Ik heb gezegd ik niet betaal als ik mijn facturen niet kan zien.Ben benieuwd of het bij u opgelost geraakt.Hoop het voor u.Ik denk er deze keer sterk aan om alles op te zeggen en te veranderen van provider gewoon.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tascha,

Stuur je even je klantgegevens door? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Ze doen er alles aan om je nog steeds meer Ontevreden te krijgen en compensatie Nee niet Echt en Klachten ECHT Opvolgen en Afhandelen Daar Hebben ze schijnbaar nog niet van gehoord


Laat deze club zich maar bezighouden met alleen telefonie via het ouderwetse Netwerk KoperKabeltje da is het enige wat een beetje werkt
Bedankt aan de leden om mijn dossier ter hand te nemen.
Ik kan met blijdschap vermelden dat mijn facturen sinds vandaag terug te raadplegen zijn.
Blijkbaar moeten wachten tot de volgende aanrekening aangekondigd werd (bizar).
Tacha ik wens je ook succes toe.
Ik vreesde wel een beetje want vorige week werd een afgesloten klacht heropend om te melden dat er een nieuwe geopend zal worden. Beide klachten werden snel afgesloten. Na het sturen van een screenshot en melding dat de foutmelding voorkwam bij iexplorer, edge, chrome en andriod myproximus app werd alsnog een nieuwe klacht geopend. Maar eind goed al goed.
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen dat alles uiteindelijk in orde is gekomen.

Groetjes,

Joël
Reputatie 2
Badge +1
Ben blij voor u alles in orde gekomen is.Ik ben nog aan het wachten.Tot hiertoe is er nog niets in orde,maar vertrouw er op dit wel komt.Bedankt om me succes te wensen trouwens:$:$
Heb hetzelfde voor als Tascha, probleem is dat ik onkosten nota's moet kunnen verantwoorden aan de hand van rekeningen in detail.
Als er teveel tijd over gaat kan ik ze niet meer indienen. Daaaaaaag centen dus.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Tascha!

Kan u mij het nummer van uw zoon even doorsturen via een privébericht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige na voor u.

Mvg,

Wouter

Reageer