Reeds een paar weken geleden probeer ik mijn Belgacom-FON-WiFi te activeren. Eerst kon ik niet op de site en probeer ik het vandaag opnieuw.
Wat een komplete klucht andermaal! De site laat je achter je staart hollen als een compleet retard. Ik gaf het na een kwartier op.
Hier kom ik eerst terecht na de link in de e-mail van 17/11 j.l. te hebben aangeklikt: " U hebt nog geen volledige toegang tot uw Belgacom e-Services" Vreemd ik ben reeds klant sinds 2006 en heb dit van in het begin OL gaan afhandelen, e-services van het eerste uur zeg maar. Bij twijfel toch maar even geprobeerd een e-services account te creeeren, je weet maar nooit. Klantennummer opgegeven en wat volgt; "Dit klantnummer wordt al gebruikt voor de e-Services."
Bevestiging dat ik het toch bij het rechte eind heb.
Bon terug via dezelfde e-mail volgende link aanklikken: "http://news.belgacom.be/HS?a=ENX7CqlLIkmi8SA9MKJEwxbnGHxKLHswU_cStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_Hhe-mOVOr" target="_blank Eerst Belgacom-Fon account aanmaken. Komen we op de zeer verklarende verwijzing hoe tot de inschrijving te komen. Vooral deze verzwijzing is geld waard: " Log in op de e-Services voor internet thuis. Eenmaal ingelogd, komt u terecht op de internetpagina." De vraag is welke pagina. Want volgende zin verwijst naar de "Mijn verbindingen"-box.
Onvindbaar. Alle mogelijkheden geopend met CTRL+F gezocht op elke pagina.
n' Hoop poeha geblaat op elke pagina om het maar te vullen maar geen duidelijk overzicht van wat men echt moet hebben.
Bladzijde 1 / 1
Beste RagingBull,
U logt in op de E-Services van Belgacom.
Dan kiest u links voor 'Internet'.
Dan ziet u midden op het scherm een grijs menu met de vermelding 'mijn verbindingen'.
In deze menu onderaan kiest u voor 'Mijn Belgacom Fon beheren'.
Hierop moet u zich inschrijven.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U logt in op de E-Services van Belgacom.
Dan kiest u links voor 'Internet'.
Dan ziet u midden op het scherm een grijs menu met de vermelding 'mijn verbindingen'.
In deze menu onderaan kiest u voor 'Mijn Belgacom Fon beheren'.
Hierop moet u zich inschrijven.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.