Mijn draadlosze internet werkt niet

  • 6 June 2012
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

Hallo

Kan niet meer op mijn draadloos internet. Bij de lijst van draadloze netwerken vind ik die van mijn buren, maar niet het mijne.

Heb al mijn internetverbinding gecontroleerd via Belgacom Genisu,

Krijg onder andere als fouten de melding dat IP adres niet klopt - ofwel "de netwerkdiagnose en herstelwizard hebben geconstateerd dat een netwerkkaart niet correct is geconfigureerd ,

Als ik de muis op icoontje onderaan plaats : krijg ik wel draadloos Lan en de juiste bbox op scherm, / Snelheid mbps / Signaalsterkte : goed Status : beperkte of geen verbindingsmogelijkheden /

belgacom genius meld dat ook : netwerkadres resetten - heb ik dan ook op volgende geklikt / (krijg ik bij status : netwerkadres verkrijgen)

onderaan krijg ik dan een tekstballon : draadloos LAN --beperkte of geen verbindingmogelijkheden u heeft mogelijk geen toegang tot internet of somige netwerkbronnen klik voor meer inofrmatie op dit beicht (ondertussen loopt bij belgacom genius het menuutje verbinding detecteren voort. Ik heb deze morgen ook al alles herstart

Is ook een heel gedoe om de kabel van de vaste pc los te maken om dan zo via kabel op de laptop aan te sluiten



3 reacties

Badge +1
Hebt u al een geprobeerd met een ander toestel op je wifi te surfen. Lukt dit?

Badge +1
Indien dit niet lukt kijk eens of alle lampjes nog branden op je bbox. Hier kun je zien wat de lampjes betekenen. Indien niet alle lampjes branden welke branden er niet? De power, synchro, internet, WIFI moeten minsten branden en wifi mag knipperen.

IS OPGELOSt

hEB GEBELD MET HELPDESK VAN BELGACOM

VRIENDLIJJKE MENEER HEEFT MIJ VOORUIT GEHOLPEN


MERCIKES

Reageer