Vraag

Mijn aangetekende zending zogezegd niet ontvangen

  • 31 October 2017
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Ik stuurde per aangetekende zending op 19 oktober het formulier "overname van telecomcontract" op. Ik verhuis nl naar het buitenland en één van mijn huisgenoten zou dus gewoon mijn contract overnemen. Het leek allemaal te makkelijk en dat is het misschien ook. Ondertussen heb ik al twee keer telefonisch contact gehad met Proximus en ze zeggen me steeds te wachten want in hun systeem "zien" ze nog niets. Volgens de track&trace tool van bpost is mijn brief wel degelijk aangekomen op 20 oktober om 08h13. Wat kan ik daar nu tegen beginnen als zij zeggen dat ze het niet hebben ontvangen, maar ik heb het bewijs dat het wel degelijk is aangekomen? De zending was niet met bericht van ontvangst, maar ik heb wel het trackingnr. Iemand al soortgelijke situatie meegemaakt dat ze brieven zogezegd niet ontvangen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Die aangetekende brief is zeker door Px ontvangen (en afgetekend); Px zal dit geenszins kunnen ontkennen. Wat wel mogelijk is dat deze brief nog in behandeling is (juridische dienst?) en nog niet in de informaticasystemen terug te vinden is door de klantendienst
Indien zeer dringend zie ik 2 korte termijn oplossingen:
- u gaat beiden naar een Px center om de betrokken overdracht te regelen
- u belt nog eens en stelt voor hun een afschrift van de betrokken aangetekende brief te bezorgen op een door Px (contactpersoon aan de lijn) op te geven e-mail adres of faxnr

Reageer