MGM Channel wordt vervangen door AMC

  • 5 November 2014
  • 13 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Vanaf vandaag wordt MGM Channel vervangen door AMC.


Deze nieuwe zender is te vinden op kanaal 194 op de plaats waar tot gisteren MGM Channel stond, natuurlijk enkel te ontvangen in het boeket Entertainment of Multi boeket.


Deze mededeling is te vinden op de info kanaal van Proximus TV kanaal 9.


Bij Telenet is AMC te vinden op kanaal 562, natuurlijk enkel in RIO.

13 reacties

De boeketten staan bij mij in een vaas smiley
Reputatie 6
Badge +2
Ja, en bij Ken staan die in een urne aangezien hij graag praat over de dood en over begrafenisondernemers en zo.duivel
Ik heb beide Multi boeketten en het komt me beter uit dan al de kleintjes te nemen.Want ik heb nu meer zenders dan voordien,ik heb er wel enkele moeten afgeven maar die waren toch niet goed voor mijn ogen heeft de docter gezegd.smiley
Dat zal dan wel die vaas zijn die ik jou gegeven heb.
Maar wel voor zijn ogen zeker lach
Alexander;je weet toch dat je met de dood niet mag spotten.Anders moet je maar eens naar de film THE RING op netflix kijken, want de dood achtervolgd je altijd.En nog even over urnes gesproken,ik heb hier ook allerhande doodskisten staan.Want ik woon namelijk aan het kerkhof en dat is een oud kerkhof.Die graven gaan nu naar het nieuw in Merksem,en soms als ik eens wakker ben ga ik eens zien.Maar ik weet niet of je groot of klein bent maar een meter negentig krijg ik ook in een kist van 130cm.Al moet ik er op slaan en een stuk af zagen maar er in geraken zal je.Hoe je daar in zit ziet niemand.Want dat deksel is toch dicht,en jij hebt niets gevoeld van dat kloppen en zagen want je was dan toch al dood.
Reputatie 6
Badge +2
Ken, voor mij dood te krijgen zul je mij moeten neerschieten met een bazooka of nog beter met een tank want met een gewone schietgeweer zal het niet lukken, ik ben niet zo rap dood te krijgen, ik ben nl een rechtstreekse afstammeling van Raspoetin, die was ook niet gemakkelijk dood te krijgen, ze hadden hem 4 of 5 keer moeten schieten en hij was nog niet dood, op den duur hebben ze zijn kop ingeslagen en toen was hij eindelijk dood.


Ter informatie: ik ben 1,70 meter lang.
't is meer de breedte die telt brutaal
Alexander het is ook niet de bedoeling dat ik jou ga doodschieten,dit ligt trouwens niet in mijn aard vraag maar aan Elsa en Eva hoe een gelieft persoon ik ben.En trouwens een schietgeweer bestaat niet want ik denk dat elk geweer bedoeld is om te schieten,anders kan je evengoed met een waterpistool staan zwaaien.En dikke Bertha staat in het museum dus kan ik ook al niet meer gebruiken.Normaal zou ik met een beetje haar 2 cm. groter zijn dus glad geschoren zal dat ook wel denk ik.Dus ik wacht gewoon af tot je sterft en dan maak ik mijn werk af,vind jij dat dan ook niet eigenaardig dat die Patrick verdwenen is?Ik heb die gewoon onder de grond gestopt.Die begon nu eens echt mijn voeten uit te hangen,en ik zeg altijd wie niet horen wil moet voelen.En ik pak dan meestal ook de gemakkelijkste oplossing.Ik wis alle sporen uit.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is wat men noemt de perfecte moord.knipoog
Pas op Ken, ik denk dat er ene uit de dood zou kunnen herrijzen verrassing
Ik ken die mannen,dat zijn zombies.Ik zie die geregeld in mijn buurt s'avonds lopen.Die zijn dan meestal ontsnapt uit het kerkhof omdat ze daar nu aan het werken zijn en sommige graven nog open liggen.
Reputatie 6
Badge +2
Zouden de Jehova's Getuigen toch gelijk hebben dat deze mensen een heropstanding krijgen?brutaal

Reageer