Ik ben recent naar frankrijk geweest, toen we de grens overgingen sprong mijn netwerk op 'beperkte toegang'
Alhoewel mijn gsm 3 netwerken vond kon ik geen enkele van de 3 gebruiken.
Mijn moeder & broer gebruiken ook pay&go en bij hen lukte het wel (beide nokia gsm), ikzelf gebruik een samsung star en ook pay&go dus komt het dan door samsung vs nokia of komt het door de simkaart, want heb onlangs een nieuwe gekregen?
Weet iemand de oplossing voor dit probleem? alvast bedankt
Heb gebeld naar 6000, zij kwam met de volgende oplossing:
ik moest naar #130*01# 'bellen' -> kreeg dan bericht: vodafone passport geactiveerd
ik hoop dat als ik nu naar het buitenland ga, ik terug normaal kan sms'en & bellen zonder speciale toestanden,
Want ik begrijp het nog niet, mijn moeder en broer beiden geen probleem met pay&go en nokia gsm, ik pay&go en samsung -> probleem, toch maar raar :s
ik moest naar #130*01# 'bellen' -> kreeg dan bericht: vodafone passport geactiveerd
ik hoop dat als ik nu naar het buitenland ga, ik terug normaal kan sms'en & bellen zonder speciale toestanden,
Want ik begrijp het nog niet, mijn moeder en broer beiden geen probleem met pay&go en nokia gsm, ik pay&go en samsung -> probleem, toch maar raar :s
ik heb naar 6000 gebeld, zij hebben een code gegeven waarnaar ik moest bellen
en dan kreeg ik bericht terug 'vodafone passport' geactiveerd
Hoop dat ik nu terug normaal een sms kan sturen & eens kan bellen,
want op reis kon ik werkelijk niets doen met mijn gsm (toch niet waarvoor hij gemaakt is namelijk bellen/sms'en)
Snap ook niet waarom ze dit blokkeren, je neemt je gsm toch mee op reis om 2 dingen te doen bellen en sms'e en dan wordt dat geblokkeerd ... pfff
en dan kreeg ik bericht terug 'vodafone passport' geactiveerd
Hoop dat ik nu terug normaal een sms kan sturen & eens kan bellen,
want op reis kon ik werkelijk niets doen met mijn gsm (toch niet waarvoor hij gemaakt is namelijk bellen/sms'en)
Snap ook niet waarom ze dit blokkeren, je neemt je gsm toch mee op reis om 2 dingen te doen bellen en sms'e en dan wordt dat geblokkeerd ... pfff
Ik heb ook een samsung star maar ik heb daar toch geen problemen mee gehad (vorig jaar toch niet !) of het zou moeten zijn dat er iets veranderd is.
Ik heb gezien op mijn proximus e-services dat P&G world actief staat maar als ik klik op aanpassen krijg ik ee foetmelding !.
groetjes, Elsa
Ik heb gezien op mijn proximus e-services dat P&G world actief staat maar als ik klik op aanpassen krijg ik ee foetmelding !.
groetjes, Elsa
ik heb gekeken op e-services, kheb enkel pay&go generation en pay&go zen
kan geen pay&go world selecteren :(
kan geen pay&go world selecteren :(
Bij gaat het als volgt:
groetjes, Elsa
Mijn overzicht (hierop klikken)
Mijn mobile
Mijn mobile P&G Classic 0477 77 77 77 (hierop klikken)
Mijn Diensten
P&G World (op configureren klikken)
daar staat bij mij
Mobiel nummer: 0477 77 77 77
Huidige status van de dienst: De dienst Pay&Go World is geactiveerd.
Status wijzigen: De dienst Pay&Go World ? deactiveren.
groetjes, Elsa
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.