Ik krijg van vele mensen te horen dat zij mij niet kunnen bellen omdat het vaste toestel niet bereikbaar is.
Na onderzoek blijken het allemaal mobistar te zijn.
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
Raf
Bladzijde 1 / 1
Als het aan Mobistar ligt kan je dat niet oplossen, het is aan Mobistar om dat op te lossen.
Heb dit reeds met Mobistar opgenomen en zeggen mij dat er geen probleem is.
Dit meld ook een kennis van mij die technisch expert is bij Mobistar.
Dit meld ook een kennis van mij die technisch expert is bij Mobistar.
Als je recent je telefoonnummer hebt overgenomen van een andere operator kan het zijn dat Mobistar dit nog niet weer of ze hun systemen nog niet hebben aangepast. Gemiddeld duurt dit 48u.
Soms gebeurt het wel eens dat men dit "vergeet". En dan moet je de operator hiervan op de hoogte brengen.
Met vriendelijke groeten
Soms gebeurt het wel eens dat men dit "vergeet". En dan moet je de operator hiervan op de hoogte brengen.
Met vriendelijke groeten
Hoi Alexander en Technician Antwerpen,
Dank u wel voor de antwoorden, maar ook dat is niet het geval.
Ik ben al sinds begin Belgacom.
Maar x aantal jaren geleden is er hier in de buurt iets geweest met een kast die een waterlek heeft gehad of zo iets en sindsdien is er al dit probleem blijkbaar.
Ik heb dit ook al eens gemeld via de belgacom site, ik heb de dag nadien wel telefoon gehand (geen idee of het belgacom was), maar het was in het frans ivm telephone.
maar meer frans versta ik ook niet helaas. ;-)
Maar volgens mij geen belgacom dan.
Dank u wel voor de antwoorden, maar ook dat is niet het geval.
Ik ben al sinds begin Belgacom.
Maar x aantal jaren geleden is er hier in de buurt iets geweest met een kast die een waterlek heeft gehad of zo iets en sindsdien is er al dit probleem blijkbaar.
Ik heb dit ook al eens gemeld via de belgacom site, ik heb de dag nadien wel telefoon gehand (geen idee of het belgacom was), maar het was in het frans ivm telephone.
maar meer frans versta ik ook niet helaas. ;-)
Maar volgens mij geen belgacom dan.
Dank u wel voor de antwoorden, maar ook dat is niet het geval.
Ik ben al sinds begin Belgacom.
Maar x aantal jaren geleden is er hier in de buurt iets geweest met een kast die een waterlek heeft gehad of zo iets en sindsdien is er al dit probleem blijkbaar.
Ik heb dit ook al eens gemeld via de belgacom site, ik heb de dag nadien wel telefoon gehand (geen idee of het belgacom was), maar het was in het frans ivm telephone.
maar meer frans versta ik ook niet helaas. ;-)
Maar volgens mij geen belgacom dan.
Het is dan toch aan te raden om even naar de technische dienst te bellen om eens te kijken of je "routering" goed staat.
Je kan hen bereiken op 0800 22 800
Met vriendelijke groeten
Technician Antwerpen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.