Beantwoord

Melding: Internet Explorer werkt niet meer


Ik krijg steeds de melding "Internet Explorer werkt niet meer,.............", wanneer ik de website van HLN (Het laatste Nieuws) probeer te openen met IE.
De website van bijv. "Knack" en "Het Belang van Limburg" kan ik (voorlopig) zonder problemen openen.
Ik heb reeds contact opgenomen met HLN. Daar beweert men dat er bij hen geen problemen zijn en dat ik mij moet wenden tot mijn provider, dus vandaar deze topic.
De website van HLN kan ik zonder problemen openen met Google Chrome.
In dit forum heb ik reeds iets gelezen van een "volle mailbox" (wat dit ook moge betekenen). Kan mijn probleem daar mee te maken hebben ?
Alvast bedankt voor de reacties.
icon

Beste antwoord door Wim VL 6 July 2017, 08:58

Bekijk origineel

26 reacties

Aan alle vriendelijke mensen die reeds gereageerd hebben,
ik vermoed hoe langer hoe meer dat de fout wel degelijk bij HLN ligt en wel om volgende redenen :
1) ik heb achtereenvolgens volgende stappen ondernomen : Internetopties>>geavanceerd>>Webpagina's bekijken>>het vinkje weggehaald bij "Foutopsporing in scripts uitschakelen (IE)">>OK.
Vervolgens de website van HLN geopend waarop het venstertje "Fout op webpagina" werd geopend, met in het onderste deel de melding "Regel 2 : Fout : de eigenschap setTargeting van een niet-gedefinieerde verwijzing of een verwijzing naar een lege waarde niet ophalen".
In het venster "Fout op webpagina" wordt ook de vraag gesteld "Wilt u de fouten op deze webpagina oplossen ?"
Wanneer ik hierop "Ja" aanklik, opent er een venster met titel "www.hln.be - F2- ontwikkelhulpprogramma's".
Veiligheidshalve ben ik hier schoon met mijn polletjes afgebleven, heb al de voornoemde vensters terug gesloten en natuurlijk "Foutopsporing in scripts uitschakelen (IE)" terug aangevinkt.
2) Ook heb ik antwoord gekregen (e-mail) van HLN op mijn schriftelijke melding (e-mail) van de gesteld problemen.
Hierna vinden jullie het gekopieerde, laconieke antwoord van de lezersservice van HLN. Ge moet maar durven ! ! !


"Geachte,


Wij hebben uw mail goed ontvangen.

Wij raden onze abonnees steeds aan om de digitale krant te raadplegen via Google Chrome en/of Mozilla Firefox.
Jammer genoeg is het steeds mogelijk dat de krant niet goed werkt via Internet Explorer.

Wij geven uw klacht door een de hiervoor bevoegde dienst en zij zullen hiermee rekening houden bij volgende aanpassingen.

Onze excuses alvast voor dit ongemak.


We wensen u alvast een fijne dag toe !"

Ik veronderstel dus dat het weinig zin heeft IE te verwijderen en terug te downloaden en te installeren (of vergis ik mij).
In elk geval wens ik iedereen zeer hartelijk te danken die getracht heeft dit probleem op te lossen.
Ik heb jullie reacties ten zeerste gewaardeerd !
Groetjes,

Marleen

Reageer