Meerdere programma's simultaan opnemen?

  • 6 May 2011
  • 3 reacties
  • 1311 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 226 reacties
Het komt mij voor dat sinds de updates van BTV ik nu meerdere programma's simultaan kan opnemen met mijn (digirecorder) sorry "decoder". Dat was voorheen niet mogelijk. Telkens een prgramma deels in een ander liep moest er een keuze gemaakt worden. Voor vandaag had ik een "serie" geprogrammeerd en tegelijk een rechtstreekse opname uitgevoerd die duidelijk in het vorige programma liep. Als mijn bevinding juist is dan betekent dat een heel belangrijke verbetering. Indien ja, hoeveel verschillende programma's kan ik dan simmultaan opnemen. Wat zijn de beperkingen? Verstomd

3 reacties

digicorder bestaat niet bij belgacom, 't is een decoder

volgens mij is er niet echt iets gewijzigd aan het similtaan opnemen sinds het nieuw menu, 't is gewoon zo als je overlappende opnames gaat instellen dat één ervan op de server opgenomen wordt en die blijft dan 30 dagen beschikbaar. maar dat is al zo sinds 1/11/2010

mvg
Reputatie 3
Badge
Voorheen werd bij overlapping toch telkens gewaarschuwd en dat weerhield me ervan beide programma's toch op te nemen. Nu zie ik helemaal geen waarschuwing meer. Vandaar mijn "euforie" dat simultaan opnemen "geboren" was. Trouwens hoe geraak ik aan het overlappende opgenomen programma dat 30 dagen op de server op mij staat te wachten? Hoeveel van zulke programma's kan ik zo wachtende zetten. Is daar een beperking op? Wenkbrauw ophalen
Reputatie 7
Badge +1
Er was oorspronkelijk sprake van 2 programma's per dag, maar dat waren er duidelijk véél meer. Vlgs de laatste info zou het maximuml 90 uur per maand zijn maar niks echt officiëel. Ook niet hoe je dat moet interpreteren. Is dat 90 uur "niet bekeken" en nog ter beschilkking ? lijkt me niet realistisch, want je hebt per opgenomen (op server beschikbaar gestelde) programma toch maar 30 dagen tijd om ze te bekijken. Zowel in de planninglijst als bij de opgenomen programma's staat er 30d bij vermeld. En dat zakt dan geleidelijk naar 29d enz.

Het is inderdaad een hele verbetering, want de mogelijkheden om op te nemen zijn nu praktisch onbegrensd, toch als je je beperkt tot belgische zenders.

Reageer