Beste,
Je kan best eens een privébericht sturen met alle gegevens naar het Proximus Team via onderstaande link.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Als je hier de klantgegevens telefoonnr, klantnr, contactnr stuurt zullen we dit onderzoeken.
En ook best de My Proximus login die je gebruikt.
Met vriendelijke groeten
Koen
Je kan best eens een privébericht sturen met alle gegevens naar het Proximus Team via onderstaande link.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Als je hier de klantgegevens telefoonnr, klantnr, contactnr stuurt zullen we dit onderzoeken.
En ook best de My Proximus login die je gebruikt.
Met vriendelijke groeten
Koen
hoi bedankt for de respons.ik heb net een een bericht verstuurt.er staat bij het versturen opslaan niet verzenden ?
is dit dan verstuurd?
is dit dan verstuurd?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.