Mediaset Italia en wanneer eens uitbreiding Duits aanbod?

  • 10 June 2012
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Even drie weekjes vakantie gehad en ja het zenderaanbod is intussen uitgebreid zag ik, met Mediaset Italia op 288. Heel erg fijn voor de mensen met Italiaanse roots en bovendien word deze door de concurrenten al een hele tijd doorgegeven. Dus goed gedaan Belgacom.


Alleen even volgende bedenking, nu is hier al zo vaak om een groter Duitstalig aanbod gevraagd en daar word dus helemaal geen gehoor aangegeven. Kan me niet herinneren dat er op dit forum om Mediaset Italia gevraagd is. Dat wil zeker niet zeggen dat men het niet moet aanbieden. Ik vind het enkel raar dat zenders waar al heel vaak om gevraagd is nog steeds niet worden aangeboden. Heel erg teleurstellend vind ik dat.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Zij kijken blijkbaar meer naar de franstalige vragen (een hoop franstalige/franse zenders zelfs in HD en in nPVR beschikbaar), en dus ook naar de latijnse talen (misschien gevraagd door Di Rupo?). Een nederlandse en duitse tegenhanger zou voor wat meer evenwicht zorgen inderdaad.
Reputatie 5
Badge +2
Welkom aan Mediaset, maar inderdaad het Duits aanbod mag ook wel eens uitbreiden.

Btw: Belgacom heeft een nieuwe hobby blijkbaar: knoeien met de posities van zenders. Via Plaza is te zien op kanaal van Vitaliteit (staat er nog steeds bij!) en de rode knop kan alleen gebruikt worden op het originele kanaal van Via Plaza, waar TRT Okul in barslechte en geluidloze kwaliteit te zien is. Goed voor de jonge Turken (TRT Okul is een schooltvzender) dus. Daarnaast laat Cartoon Network af en toe flitsen zien van Via Plaza.

Mvg
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb het nu ook gezien op 350 TRT Okul zonder geluid. Als dat de volgende zenderuitbreiding is zijn we weer allen heel blij. Ik ga eens beginnen posten in het franstalige forum. Misschien helpt het.

Reageer