Ik heb al verschillende keren die melding gekregen als ik iets opgenomen heb..wreed ambetant!
Nog iemand die daar last van heeft?
Beantwoord
Media niet beschikbaar
Beste antwoord door Techno Turlinckx
Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit (modem, decoder, PLC of Wifi Bridge)
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Normaal kan je dan al je opnames terug bekijken. Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar 0800 22 800
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Techno Turlinckx
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit (modem, decoder, PLC of Wifi Bridge)
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Normaal kan je dan al je opnames terug bekijken. Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar 0800 22 800
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Techno Turlinckx
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
