Skip to main content
Beantwoord

Media niet beschikbaar

  • February 29, 2016
  • 8 reacties
  • 873 Bekeken

Cereal Killer
Ik heb al verschillende keren die melding gekregen als ik iets opgenomen heb..wreed ambetant!
Nog iemand die daar last van heeft?

Beste antwoord door Techno Turlinckx

Je kan best eens het volgende proberen:

1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit (modem, decoder, PLC of Wifi Bridge)
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.

Normaal kan je dan al je opnames terug bekijken. Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar 0800 22 800


Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
Techno Turlinckx
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Je kan best eens het volgende proberen:

1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit (modem, decoder, PLC of Wifi Bridge)
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.

Normaal kan je dan al je opnames terug bekijken. Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar 0800 22 800


Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
Techno Turlinckx

Elsa
  • March 1, 2016
misschien eens je toestellen resetten
decoder en modem zonderspanning zetten na 20 seconden de modem terug opzetten
en als die zijn vdsl lampje continu brandt dan
(als je devolo's of wifi bridges tussen modem en decoder staan hebt deze een uit stopcontact trekken en een terugsteken en een minuut wachten)
en dan de decoder terug onder spanning zetten.

Elsa
  • March 1, 2016
ja als je uw tekst niet kunt copie / pasten dan kom je te laat dus techno heeft weer het beste antwoord :lol:
Eigenlijk moet een mens hier altijd maar het zelfde herhalen hé :8

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • March 1, 2016
Het is me hier ook al opgevallen dat mensen van Proximus zelf hier altijd het label "beste antwoord" krijgen als ze iets posten of zelf aan hun eigen toepassen.

Elsa
  • March 1, 2016
Dat had ik nog niet opgemerkt, valt dat zo erg op :-)))))))))

Cereal Killer
Ok, thx voor de reacties en tips allemaal 🙂

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 1, 2016
Ok, thx voor de reacties en tips allemaal :-)
Is je probleem ondertussen opgelost, Cereal Killer?

Cereal Killer
Yep,problem solved..thx!!