Maximale data volume is verhoogd

  • 1 February 2017
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Ik zit nog in een oud pack nl Maxi Pack en ik heb vastgesteld dat mijn data volume verhoogd werd van 500 GB naar 750 GB.
Des te beter zou ik zeggen maar het verwonderd mij dat ze dat nog doen voor een oud pack, het zou mooi zijn moest Proximus dat ook doen voor mijn mobiel internet voor tablets en laptops die nog inbegrepen zit in dat pack, ze mogen dat gerust verhogen van 2 GB naar 3 GB of zelfs 5 GB.

4 reacties

Klopt, hieromtrent heb ik ook een discussie gevolgd:
"oude formules opgetrokken naar 750 GB"
Het werd eindelijk eens tijd!
Altijd maar bijbestellen was echt niet handig!
Reputatie 7
Badge +1
Ik zit nog in een oud pack nl Maxi Pack en ik heb vastgesteld dat mijn data volume verhoogd werd van 500 GB naar 750 GB.
Des te beter zou ik zeggen maar het verwonderd mij dat ze dat nog doen voor een oud pack, het zou mooi zijn moest Proximus dat ook doen voor mijn mobiel internet voor tablets en laptops die nog inbegrepen zit in dat pack, ze mogen dat gerust verhogen van 2 GB naar 3 GB of zelfs 5 GB.


Volledig mee eens. Heb ook nog een oud pack nl Internet Comfort. Heb daar 500 Mb gratis mobile data in die ik gebruik op mijn tablet. Deze mogen ze best verhogen naar 2 of zelfs 3 GB. Als ze bij Tuttimus 2 sims geven om de data te verdelen wordt dit pas interressant. Anders kunnen ze dit doen voor trouwe klanten. Zie vandaag Totaal TV over KPN.
KPN beloont trouwe klanten met gratis diensten, exclusieve content en kortingen. Maar de trouwe klanten doen ook iets terug. Het telecombedrijf verdient door hen meer/ Dat blijkt uit de kwartaalcijfers, die tevens de jaarcijfers over 2016 zijn.
Neem aan dat PX dit ook kan gaan doen. Want kwartaal/jaarcijfers worden toch bepaald door trouwe klanten.
Reputatie 6
Badge +3
Dat is nog eens goed nieuws.

Nu ook nog trouwe klanten belonen in plaats van af te straffen.

Reageer