max aantal decoders

  • 4 October 2014
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Nog eventjes iets gecheckt omdat ik zelf geen 3 decoders kan aansluiten omdat ik op te trage lijn zit van min 12Mbps.


Ik test mijn adres uit huisnr 57 via de site en resultaat 2 decoders max waarvan 1 max 1 in hd.


ik test huisnr 51 uit resultaat 3 decoders


ik test huisnr 53 en 57 uit : idem mijn resultaat


Als je nu weet dat er amper 30m tussen zit mijn huisnr 57 en huisnr 51 is dit een raar resultaat. Ik kan moeilijk geloven dat we op een andere kabel zitten daarvoor is een straatje veel te klein en te smal en dat die 30m bepalend gaan zijn voor mijn resultaat.

3 reacties

Afstand speelt de grootste rol, en de grens moet ergens getrokken worden hé. Voor de zekerheid eens contact opnemen met de klantendienst of navragen in een winkel, maar de situatie die je beschrijft is perfect mogelijk. Misschien dat ze kunnen proberen op een hoger profiel en terugschakelen mochten er storingen optreden.
@ Stefaan,


als je surft naar ► haalbare snelheid


dan zie je


1ste geval: 2 tv's waarvan 1 in HD dat dit een 12 / 1 profiel is


2de geval:3 tv's waarvan 2 in HD dat dit 20 / 2 profiel is


Als je nu surft naar ►profiel in functie van afstand en verzwakking


dat het eerste overeen komt met >1000m & <=1400m en < 1,4 dB


en het tweede met >400m & <=700m en < 0,7 dB


Maar ben je nu zeker dat je van dezelfde ROP afgetakt wordt al geval 2 , neen dit kan je niet weten want de rop kan bv vol zitten


Plus dat je niet mag concluderen dat de kabel waarvan je afgetakt wordt niet eerst een andere weg aflegt vooraleer die bij u komt vanaf je gebuur, bv . een achterliggend huis of klein zijstraatje enz.


Maar doe al eens navraag bij 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

Misschien dat ze kunnen proberen op een hoger profiel en terugschakelen mochten er storingen optreden



Dat gebeurt toch automatisch !

Reageer