Marokkaanse zender AMTV en Franse zender KTO

  • 31 January 2011
  • 14 reacties
  • 1994 Bekeken

Ze hebben die twee zenders bijgezet bij Belgacom tv.

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig?!!!!!!!!!!!!!!!!

14 reacties

Zeg, de franstalige zenders zijn wel bezig met een opmars... ze zijn nog maar een jaar bezig enkel Franstalige kanalen aan het toevoegen.
is dus normaal.
En voor nederlandstalige zenders is er geen capaciteit..

maakt toch allemaal niet uit wat de mensen zeggen. Belgacom gebruikt toch de comprends pas methode.
Bewijzen hiervan zijn al 100de keren geleverd geweest door Belgacom..

EVA's zal je niet horen..
Reputatie 3
Badge +2
En de Q's ook niet.
wie zijn de Q's? :)
Weeral waals waar je niets van verstaat.

Waar blijven die duitse zenders eigenlijk ?

Reputatie 6
Badge +1
Schandalig, blijkbaar is er alleen nog maar ruimte voor franse zenders. Zijn dat de zenders waar dan veel vraag naar is en dan maar beweren dat ergeen capaciteit is. Ook zijn er een acht info channels, dus plaats genoeg toch? Waar blijven de Duitse zenders? Er is nog iets wat bij Belgacom blijkbaar niet kan, NL ondertitels bij BBC entertainment, bij telenet zit deze zender in basispakket en is ondertitelt, bij Belgacom moet je er extra voor betalen (boeket) en geen ondertitels. Gelukkig is er nog Anne, exclusief bij Belgacom!
Badge
Ik denk hoe meer je gaat klagen over meer nederlands talige zenders of duidstalige zenders in het zenderpaket hoe meer franse zenders je krijgt.het werkt gewoon als een rooie lap op een stier.
Reputatie 7
Badge +1
Volledig akkoord.
Badge
Zou dit de utleg kunnen zijn?: Telenet = Vlaams; Belgacom = Belgisch. Of zie ik het verkeerd?

En ontvangen ze in het Waalse landsgedeelte dan exact dezelfde zenders als wij? Ik veronderstel van wel.
KTO ... IS een franstalige katholieke zender .. en vind ik persoonlijk een uitzonderlijke meerwaarde hebben

(voor de mensen die het leesteken niet kennen ... het is het ironietken ;-))

Die andere is voorlopig enkel in Brussel te verkrijgen. (dacht ik)
Reputatie 6
Badge +1
nog even dit, als je dit soort zenders niet leuk vind klik dan eens op de duim naar beneden onderaan het eerste bericht!
Reputatie 3
Badge +2
@Bart: de Q = Van Quickenborne . Die had een tijd geleden toch zo een grote mond om naar de grote baas van belgacom te sms'en over het probleem van de storing en de bereikbaarheid van de helpdesk. Hij zou beter ook eens klagen over de zenders !
ik vind dat Basta eens een rapportage over Belgacom TV zou moeten maken, dat ze die constante leugens eens blootleggen.
Belgacom, Get a life!

Wat is dit nu weer voor mega brol!? Willen jullie 'de TV-provider' van Wallonie en de allochtonen worden kom er dan voor uit. Dan kunnen wij hier, onze conclusies trekken. Denken jullie nu echt hier allochtonen mee aan te trekken. Die hebben allemaal hun 'schoteltje' hoor.
Reputatie 6
Badge +1
Belgacom neemt je mee, naar leukere tv! Als je van Franse en Arabische brol houd!

Reageer