Mailbox is overvol en ook al selecteer ik 1 item of allemaal, ik kan geen enkele mail verwijderen!!
Wat kan ik hieraan doen???
Bladzijde 1 / 1
Trouwens... De delete folder is helemaal leeg dus ook daaraan kan het niet liggen
Dan moeten we je mailbox leeg laten maken. Mag ik dit laten doen?
Je kan altijd zelf de mail verwijderen van de mail server met behulp van e-mail remover: http://email-remover.com. Dit programma kan direct inloggen op de mail server van Proximus en kan u zelf oude mails verwijderen . Wanneer u in uw mailprogramma hebt aangevinkt om een kopie achter te laten op de mailserver, dan kan uw mailbox quota heel snel overschreden worden.
te veel mappen, zelf leeg, kunnen die quota ook overschrijden.
mail verwijderen van de mail server met behulp van e-mail remover: http://email-remover.com
is dat niet het zelfde als deze te verwijderen via een mail client?
mail verwijderen van de mail server met behulp van e-mail remover: http://email-remover.com
is dat niet het zelfde als deze te verwijderen via een mail client?
mail verwijderen van de mail server met behulp van e-mail remover: http://email-remover.com
is dat niet het zelfde als deze te verwijderen via een mail client?
Neen, want wat je verwijdert via je mail client heeft geen invloed wat er nog op de mail server staat. Dus wanneer iemand kopies laat zetten (een kopie achter laten op de server heeft aangevinkt in zijn of haar mailprogramma) op de mail servers van Proximus dan kan de quota overschreden worden van de mailbox op de mail servers van Proximus, omdat de mails door nog steeds aanwezig zijn. Dat is ook de reden waarom de topic starter een melding gekregen heeft. De opslagruimte voor de mailboxen van Proximus klanten is niet eindeloos op de mailservers van Proximus. Een andere reden waarom email remover handig kan zijn, is wanneer er een heel grote bijlage verstuurd wordt. Het e-mail programma gaat een paar keer proberen de mail binnen te halen, dit gaat niet lukken met als gevolg een foutmelding, dit blijft eindeloos doorgaan en er wordt geen nieuwe mail meer ontvangen..
Ik ging inderdaad in mijn vraagstelling, is dit niet het zelfde..., in de veronderstelling uit dat je in de mail client niet kiest voor een kopie op de server te laten, en vandaar vroeg ik mij af of je nu mails verwijdert met je client of met mail-remover, maakt dat dan wel iets uit.
Bedankt voor je uitleg,
Mvg.
Bedankt voor je uitleg,
Mvg.
Hoi andebruyker,
Kan je via de webmail van Proximus https://webmail.skynet.be/?new_lang=nl je mail niet verwijderen?
Dit is misschien wel de snelste oplossing 🙂
Kan je via de webmail van Proximus https://webmail.skynet.be/?new_lang=nl je mail niet verwijderen?
Dit is misschien wel de snelste oplossing 🙂
zoals hier op het forum gemeld door (vele) anderen, die de zelfde problemen hebben, lukt dit ook niet.
Maar gewoon proberen uiteraard, daar verlies je niks mee zelfs als je er niks mee wint 😉
Maar gewoon proberen uiteraard, daar verlies je niks mee zelfs als je er niks mee wint 😉
Kopies van mails achterlaten op de mailservers is een optie, die zelf geactiveerd moet worden in het mail programma. Daarin hebt u voolkomen gelijk Martin. Wanneer er IMAP ingesteld is in het mailprogramma is het normaal dat er kopies achterblijven. Dat is de bedoeling dat mails nog beschikbaar blijven nadat ze binnengehaald geweest op bijvoorbeeld een smartphone en nadien nog op een laptop/PC. Wanneer er IMAP is ingesteld in de mail client dan is ePrompter aangewezen om mails direct van de mail servers te verwijderen: http://www.eprompter.com/
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.